Яке електромобіль стане дуже популярним антикваріатом через 20 років?
Яке електромобіль стане дуже популярним антикваріатом через 20 років?

Яке електромобіль стане дуже популярним антикваріатом через 20 років?

Важко вірити, але минуло понад 100 років, відколи електромобілі вперше з’явилися на вулицях. Звісно, вони зникли майже так швидко, як і прийшли, але ось ми сьогодні, спостерігаючи за їх драматичним поверненням. Протягом останнього десятиліття електромобілі розвивались стрибками і прогалинами, призводячи нас до питання, яке ми не можемо не поставити: які з цих сучасних електричних транспортних засобів одного дня будуть вважатися колекційними, скажімо, через 20 років?Щоб було зрозуміле, є кілька рідкісних та історичних електромобілів, які вже мають своє місце в світі колекціонерів. Наприклад, відомий власник 1909 року володіє Baker Electric, якого він навіть покращував. Але окрім цих нішевих класиків, більший ринок електромобілів ще не розглядається як кладовище скарбів для колекціонерів, принаймні наразі. Але хто знає? Можливо, наступна хвиля електричних автомобілів змінить це.Додатково: Оригінальний Roadster 2.5, який розпочав історію бренду Elon Musk, може бути прекрасним прикладом. Хоча легко вказати на його недоліки, від тривоги щодо запасу ходу до сумнівної якості збірки, Roadster був недоліком попереду свого часу. Він відіграв ключову роль у розгортанні революції на ринку електромобілів, і без нього можливо, Model S, і, можливо, вся марка Tesla, існувати не могли б. Він може бути не ідеальним, але він змінив гру.І якщо ми говоримо про Tesla, не забувайте і про інших претендентів, які одного дня можуть опинитися в центрі уваги колекціонерів. Наприклад, , повністю розірвав усталені погляди на те, яким може бути електрокар.Також є Model Y, найбільший продавець Tesla, який, безсумнівно, відіграв найважливішу роль у поширенні EV по всьому світу. І не забувайте про . Любіть його або ненавидьте, його дизайн робить його неможливим ігнорувати, прорізаючи море інакшо виглядаючих автомобілів.Звичайно, все це не лише про Tesla. Nissan Leaf заслуговує на згадку як один з найвпливовіших електромобілів у формуванні ринку електрокарів, особливо для тих, хто шукає доступну опцію. був першим електричним пікапом. Оригінальний може бути першим знаком для усіх, що навіть великі відомі бренди були готові відмовитися від внутрішнього згоряння хоча б в певній мірі.Якби мені особисто довелося вибрати один, це був би Hyundai Ioniq 5 N. Схоже, що він готовий увійти в історію як перший EV, що по-справжньому поєднує разом із вражаючою продуктивністю суперкара. Повертаючись у минуле, ці два фактори рідко зустрічаються в електромобілі, який звичайна громадськість може собі дозволити. Ось що робить 5 N таким особливим.І, хоча деякі традиційні автомані ще й глибоко здивуються від ідеї, що коли-небудь електрокари можуть бути колекційними, не забувайте, що на горизонті нас очікує нове покоління. Ця група не матиме таких же упереджень. Вони зростуть з електромобілями як звичайністю і не матимуть таких самих упереджень проти них.

Джерело матеріала
loader
loader