Ауді Кватро від ABT отримав рестомод на 523 кінські сили та стиль Sport Quattro
Ауді Кватро від ABT отримав рестомод на 523 кінські сили та стиль Sport Quattro

Ауді Кватро від ABT отримав рестомод на 523 кінські сили та стиль Sport Quattro

ABT спеціалізується на доопрацюванні сучасних моделей концерну Volkswagen, але тепер представила ексклюзивний проект на базі легенди 1980-х. Це оновлена версія Ur-Quattro з потужнішим двигуном та стилістичними елементами, натхненними культовим Sport Quattro.Прем’єра відбулася на заході “Friends of ABT” у Німеччині. Спочатку планувалося випустити 25 авто, але через великий попит кількість збільшили до 30 одиниць, які розкупили за три години.Гендиректор ABT Group Ганс-Юрген Абт розповів про особливе ставлення до Ur-Quattro. Цю модель він отримав від батька після переходу на керівну посаду. Замість зберігати оригінал, він встановив розширені крила, легкосплавні диски та деталі від Sport Quattro.Нова версія від ABT успадкувала цей підхід. Хоч автомобіль і має стандартну колісну базу, завдяки оновленому передку він нагадує рідкісний Sport Quattro. Для порівняння: Audi випустила 11 452 звичайних Quattro, а Sport Quattro – лише 214 авто, з них 164 дорожніх.Кузовні панелі виконані з кевлару та вуглепластику. До модифікацій входять широкі крила, нові бампери, капот з повітрозабірниками та великий задній спойлер. Салон обладнаний спортивними кріслами та малопомітною каркасною системою безпеки. Крім того, покупці можуть персоналізувати інтер’єр через програму ABT Individual.Під капотом встановлено 2.5-літровий турбований двигун від сучасних моделей Audi (наприклад, RS3 чи TT RS), форсований до 523 к.с. Це вдвічі більше, ніж у оригінального Ur-Quattro 1980 року з 2.1-літровим мотором на 197 к.с., і значно перевищує показники Sport Quattro (302 к.с.), що обіцяє покращену динаміку.Для контролю підвищеної потужності ABT встановила систему ABS. Деталі про оновлену підвіску не розголошуються, але кожен з 30 екземплярів отримає унікальне шасі. За словами Ганса-Юргена Абта, автомобіль можна оформити як ретромодель зі спеціальними німецькими номерами серії H.Ціна проекту не розголошується, але подібні рестайлінгові класики завжди коштують дорого. Представники ABT натякнули на можливість подальших проектів на базі історичних моделей Audi, оскільки успіх Ur-Quattro надихнув їх на нові ідеї.

Джерело матеріала
loader
loader