/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F13e0bd3bb1842daf99b3740699c195ce.jpg)
Творець Stardew Valley розповів, що змінив би в грі, якби починав розробку з самого спочатку
Stardew Valley є беззаперечним хітом та улюбленицею мільйонів геймерів, але попри це внутрішній перфекціонізм її розробника Еріка Барона все ще знаходить недоліки у проєкті, інформує 24 Каналз посиланням на PC Gamer.
"У реальності ніщо не буває таким чорно-білим"
Найважчі моральні дилеми у відеоіграх обійшли Stardew Valley стороною. У грі фактично немає складних рішень, окрім одного вибору, який є основою гри.
Гравець має обрати чи будувати дружні стосунки з жителями Долини та відновити громадський центр або ж "продати душу" та співпрацювати з корпорацією Joja. Примітно, що нагороди за обидві "сюжетні лінії" однакові, але шлях до їхнього здобуття суттєво відрізняється.
Творець гри Ерік "ConcernedApe" Бароне розповів, що те як цей вибір зображений у грі є однією з речей, про які він певною мірою шкодує.
Мені здається, що це трохи занадто прямолінійно з тим, що Joja – погані хлопці, а громадський центр – це правильний вибір. Я думаю, якби я знову робив Stardew Valley, я б спробував зробити це трохи складнішим. Ну, можливо, в Joja є якісь позитивні сторони, розумієте? У реальності ніщо ніколи не буває таким чорно-білим. Зазвичай у всьому є нюанси,
– сказав розробник.
За словами ConcernedApe в цьому конкретному аспекті він зазнав невдачі, яка, втім не завадила його проєкту стати однією з найуспішніших інді-відеоігор в історії індустрії.

