Класичний Land Rover перетворили на електромобіль
Класичний Land Rover перетворили на електромобіль

Класичний Land Rover перетворили на електромобіль

Британська компанія Inverted EV представила черговий рестомод на батарейках. Цього разу основою для проєкту став Land Rover з 60-х. Попри класичну зовнішність, автомобіль ні в чому не поступиться своїм сучасним аналогам.

Команда під керівництвом Гаррі Міллінгтона із компанії Inverted EV за два роки освоїла виробництво електричних рестомодів на базі популярних моделей позашляховиків. Першим дітищем у квітні 2023 став Range Rover Classic, потім британці взялися за Toyota Land Cruiser 40-ї серії. Тепер настав час культових Land Rover Series I, II та III.

Класичний Land Rover перетворили на електромобіль - Фото 1

Першим дітищем Inverted EV у квітні 2023 став Range Rover Classic, потім британці взялися за Toyota Land Cruiser 40-ї серії

Замість традиційних бензинових та дизельних моторів компанія пропонує екологічно чистий електродвигун, який має у своєму арсеналі 160 к.с. і 900 Нм крутного моменту. Живлення для нього забезпечує два батарейні блоки сумарною місткістю 62 кВт-год. В результаті автомобіль здатний розвинути швидкість 96 км/год за 8 секунд.

Варто зазначити, що у всюдиході зберегли рідну двоступеневу роздавальну коробку, а також диференціал, що блокується. За даними Inverted, електричний Land Rover здатний долати дистанцію до 193 км. За мірками сучасних електрокарів, це дуже скромний показник, але для машини «вихідного дня» цього цілком достатньо.

Класичний Land Rover перетворили на електромобіль - Фото 2

Поповнити батарею можна за допомогою звичайного зарядного пристрою Type 2 потужністю 6,6 кВт або швидкої зарядки постійного струму потужністю 60 кВт. У разі від 20 до 80% місткості забезпечується за 38 хвилин. Водій зможе вибирати із трьох режимів роботи силового агрегату: Eco, Traffic та Off-Road. Щоб полегшити процес керування на машині, встановили сучасний електричний підсилювач керма.

Класичний Land Rover перетворили на електромобіль - Фото 3

Можливість мати електричну «класику» обійдеться недешево. За свою роботу Inverted просить від 150 тисяч фунтів ($199 000) і це без урахування вартості машини-донора.

Джерело матеріала
loader
loader