/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0c00d129ed89e84a00f965bfc1f949de.jpg)
Приватбанк не повернув 207 тис. гривень: суд визнав клієнта винним у втраті його коштів
Коли на рахунок раптом надходять довгоочікувані гроші — здається, що найгірше вже позаду. Саме так думала мешканка Києва, коли отримала на карту ПриватБанку компенсацію від Фонду гарантування вкладів .
Але радість була недовгою — незабаром сума у 207 750 гривень безвісти зникла.
Історія почалася з того, що жінка отримала переказ — це були гроші, які їй повернули в рамках компенсації за внесок в один із банків, який збанкрутував. Але згодом вона з подивом виявила, що вся сума зникла з рахунку . Розбиратися довелося через суд.
Що каже банк?
У ПриватБанку стверджують: клієнтка сама винна у втраті коштів. Подробиці не розкриваються, але банк не вважає себе відповідальним за інцидент і не визнає своєї вини.
А що вирішив суд?
Жінка звернулася до суду, вимагаючи повернути вкрадені, на її думку, гроші. Проте суд став на бік ПриватБанку. Рішення - не на її користь: компенсації вона не отримає.
Чому це важливо?
Ситуація порушує важливе питання — наскільки захищені кошти клієнтів, якщо навіть виплата від держави може зникнути за неясних обставин? І хто має відповідати — банк, клієнт чи треті особи?
Історія цієї киянки – тривожний сигнал для всіх, хто отримує компенсації чи великі виплати. Навіть якщо гроші офіційно зараховані на карту, це ще не означає, що вони у безпеці.
Раніше повідомляли, що до 3000 гривень на картку ПриватБанку: хто з українців отримає виплату.

