/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F8e3a159f2fef31f673f4a87f9bb15be2.jpg)
Google випадково розсекретила новітній інтерфейс Android 16
Компанія Google передчасно випадково розкрила інформацію про новий інтерфейс Android 16.
Опис з'явився в блозі компанії, але незабаром публікацію було видалено. Проте копія залишилася в архіві Internet Archive. Згідно з даними, редизайн Android був натхненний результатами багаторічних досліджень і зосереджений на посиленні емоційного зв'язку між користувачем і системою. Новий стиль робить Android більш живим та динамічним, з акцентом на миттєву взаємодію.
У найближчому майбутньому Android 16 стане візуально зовсім іншим — не таким, яким його представляли користувачі. Незважаючи на стабільність дизайну в останні роки, команда Google активно працювала над масштабним оновленням.
Розробка нового зовнішнього вигляду тривала три роки і була спрямована на те, щоб зробити інтерфейс не просто функціональним, а й емоційно виразним. У той час як попередня версія Material Design славилася своєю строгою структурою та колірною гармонією, вона зробила багато програм надто схожими один на одну. Material 3 Expressive вирішує цю проблему, привносячи індивідуальність та різноманітність.
За словами Google, це оновлення стало детально опрацьованим в історії дизайн-системи компанії. У ході роботи було проведено 46 дослідницьких етапів та протестовано сотні прототипів на аудиторії з більш ніж 18 тисяч учасників.
У результаті був створений візуальний стиль, який відрізняється від класичного Material Design: інтерфейс отримав нові елементи, в тому числі панель з інструментами, що спливають, і більшими кнопками, зручними для дотику, що не заважають роботі з іншими частинами екрану.
Крім того, в інтерфейсі Android 16 з'явився акцент на насичені кольори та виразні форми. Це не просто декоративне рішення: за даними тестів, з новим оформленням користувачі вчетверо швидше знаходять потрібні функції. Однак варто відзначити, що універсальність стилю може зіграти і проти користувача — якщо ваші уподобання розходяться з підходом Google, візуальні зміни можуть здатися нав'язливими.
Під час опитувань з'ясувалося, що більшості людей сподобався новий стиль, особливо серед молоді — понад 80% респондентів до 35 років віддали перевагу Material 3 Expressive. Серед старшої аудиторії (55+) відсоток позитивних відгуків значно нижчий — лише 52%. Google також підкреслила, що інтерфейс тепер виглядає сучасніше та привабливіше.

