/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2F99f7c22d9481ed228e6f3b2ad64f66a2.jpg)
Netflix оновлює сервіс для ігор та прямих трансляцій
Netflix Inc. представив новий дизайн свого популярного стрімінгового сервісу, щоб виділити нові типи контенту та спростити для користувачів пошук програм для перегляду.
Оновлена головна сторінка консолідує матеріали, що просувають окремі назви, та оновлює рекомендації програм у режимі реального часу. Вона повідомлятиме глядачів про майбутні прямі трансляції та оновлення певних ігор, пише Bloomberg.
"Наша перероблена домашня сторінка для телевізора простіша, інтуїтивно зрозуміліша та краще представляє різноманітність розваг на Netflix сьогодні", - заявила головна директорка з продуктів Юніс Кім під час презентації для представників преси.
Протягом останніх кількох років Netflix розширив типи контенту, інвестуючи мільярди доларів у відеоігри та прямі трансляції, зокрема Національну футбольну лігу та реслінг.
Проте багато глядачів скаржаться на складність пошуку контенту для перегляду. Netflix вирішує ці проблеми, зменшуючи кількість зайвих елементів на головній сторінці та надаючи більше контексту щодо назв, щоб допомогти глядачам у виборі, наприклад, зазначаючи номінації на нагороди.
Новий інтерфейс, що лежить в основі сервісу, дозволить Netflix вносити зміни для адаптації до новіших пропозицій, таких як реклама.
Netflix давно є золотим стандартом у сфері потокового відео, пропонуючи продукт, який наслідували багато конкурентів. Компанія використовує машинне навчання та штучний інтелект для рекомендації контенту.
Крім того, користувачі зможуть знаходити шоу за допомогою інструменту пошуку, який працює на основі штучного інтелекту.
