/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F4a0378da1a2211a3128fb5130594e8f0.png)
Подбайте про свого хвостика. У Києві розпочалася реєстрація тварин, які документи потрібні
Це допоможе не тільки власникам, але й місту
Зареєструвати домашню тварину можна у Києві з 12 травня у всіх Центрах надання адміністративних послуг (ЦНАП). Ця послуга буде обов'язковою для власників собак, тоді як реєстрація котів залишається добровільною.
"Телеграф" нагадує, що це таке і навіщо потрібно. Окрім цього, розповідаємо, які документи треба взяти для цієї процедури.
Реєстрація тварин — навіщо це потрібно
Наявність реєстраційних даних допомагає знайти тварину, якщо вона втекла або загубилася, пояснюють в КП "Київська міська лікарня ветеринарної медицини". Крім того, місту це дає точніші дані про кількість домашніх тварин, що дозволяє краще планувати інфраструктуру і дотримуватися санітарних норм.
Необхідні документи для реєстрації
Для реєстрації домашньої тварини власник повинен мати при собі:
- паспорт громадянина України;
- ідентифікаційний код;
- ветеринарний паспорт тварини (якщо такий є);
- документи, що підтверджують наявність чипування.
Щоб оформити реєстрацію, потрібно подати заповнену форму № 1 (її можна отримати прямо в ЦНАПі) і квитанцію про оплату послуги. Після цього тварині присвоюють унікальний номер, а петперент отримує посвідчення, яке підтверджує право власності. Щодо вартості даної послуги, то на Офіційному порталі Києва не вказується така інформація. Проте відомо, що у 2019 році (понад 5 років тому!) реєстрація тварин була безкоштовною, але власники мали сплатити за виготовлення жетона — 35 грн за котів і 45 — за собак.
Раніше "Телеграф" розповідав, коли у Києві та області пролунає останній дзвоник.

