Продажі Subaru зазнали удару, але несподіваний лідер вийшов на перший план
Продажі Subaru зазнали удару, але несподіваний лідер вийшов на перший план

Продажі Subaru зазнали удару, але несподіваний лідер вийшов на перший план

Травень виявився складним місяцем для Subaru, незважаючи на те, що покупці намагалися придбати автомобілі до запланованого підвищення цін через тарифи. Продажі бренду впали більш ніж на 10%, і лише BRZ спробував виправити ситуацію, показавши значний ріст. Однак його результати (326 проданих авто) не змогли компенсувати загальний спад у 6 тисяч одиниць.Деякі моделі Subaru все ж показали позитивну динаміку: Legacy (+17%), Crosstrek (+14%), Impreza та Forester також трохи зросли. Але ці успіхи перекрилися провалом інших лінійок. Ascent втратив 33% продажів, Outback — 32%, а Solterra — 19%. Найбільше ж постраждав WRX, який колись був мрією багатьох американських автолюбителів: у травні його продали лише 482 одиниці проти 1 673 рік тому.Якщо Solterra та Outback ще можуть пояснити свій спад очікуванням змін у тарифах, то WRX не має подібних відмовок. Його показники падають упродовж усього року, хоча травневий обвал виглядає особливо катастрофічно. Проте Subaru, схоже, не збирається відмовлятися від цієї моделі — нещодавно компанія опублікувала тизер, який може стосуватися нової версії WRX, можливо, навіть повернення лінійки STI.Загалом за п’ять місяців 2025 року Subaru в США продала 275 260 автомобілів, що на 3% більше, ніж за аналогічний період минулого року. Однак травневий спад викликає занепокоєння, особливо на тлі загального ринкового зростання. Майбутнє WRX залишається невизначеним, але якщо Subaru дійсно готує оновлення, воно може стати шансом повернути втрачені позиції.

Джерело матеріала
loader
loader