/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0897fda8253b905e2f639bf80c1061b1.jpg)
Нові моделі Tesla 3 та Y отримали різку критику
Хоча Tesla традиційно асоціюється з мінімалістичним дизайном, японські тюнери з T-Demand радикально змінили зовнішність Model 3 та Model Y. Головною особливістю став екстремально низький кліренс, досягнутий завдяки спеціальній повітряній підвісці.Model Y отримала 21-дюймові диски з низькопрофільними шинами Nitto (245/35R21). Підвіска дозволяє знизити кліренс до рівня спортивних авто, а негативний розвал коліс у 5.5 градусів додає машині більш агресивний вигляд. Додатково встановлено гальмівну систему з 380-міліметровими дисками та шестипоршневими супортами.Model 3 Highland у версії від T-Demand виглядає ще радикальніше. Тут використано 20-дюймові диски з шинами 255/30R20, а кут розвалу досягає 8-9 градусів. Автомобіль оснащений трирівневою повітряною підвіскою ProDamper Airsus, яка в найнижчому положенні залишає мінімальний просвіт між днищем і дорогою.Комплект повітряної підвіски коштує від ¥780,000 ($5,400), а повний пакет оновлень разом з гальмами та дисками може перевищити $20,000. Такий тюнінг суттєво обмежує повсякденну експлуатацію, але гарантовано привертає увагу на дорозі.Попри те, що подібні модифікації не покращують динамічні характеристики, вони демонструють потенціал для нестандартного кастомізації електромобілів. Цікаво, чи знайдуться охочих повторити такий проект за межами Японії, де якість доріг часто залишає бажати кращого.
