/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fed58767316139683eeacaaa07d1ba7a9.jpg)
У моду вривається улюблений принт Джекі Кеннеді – це символ розкоші
Принт "пуччі" пішов від модного італійського будинку Emilio Pucci, пише 24 Канал з посиланням на In Journal. У їхньому фірмовому принті поєднуються геометричні візерунки з пастельними та яскравими кольорами.
Що відомо про принт Pucci
Свого часу такі ефектні завитки на тканині обожнювали Джекі Кеннеді, Софі Лорен та Мерилін Монро. У 60-х роках принт Pucci був символом розкоші, який носили представники високого класу на пляжах Амальфітанського узбережжя.
Естетика цього принта стала швидко стала впізнаваною в усьому світі. Бренд став особливо популярним після 1951 року, коли Пуччі організував перший показ мод у Флоренції, де представив свій знаменитий принт. Геометричний візерунок неймовірно сподобався представникам італійського елітного суспільства, а згодом його почали носити голлівудські зірки.
Велике повернення принту Pucci
Покоління Z любить експериментувати й відкопувати ретро-тренди, щоб мати змогу виділятися на тлі інших. Якщо в минулих сезонах в нас було повернення до 90-х, то вже цього року ми будемо носити принт, який був відомий шість десятиліть тому.
Геометричний візерунок навіть був помітний в серіалі "Білий лотос", тож посприяв швидшій його появі в трендах. У Європі вже активно носиться принт, тож бренд скористався новою хвилею популярності та нещодавно організував модний показ у Портофіно, який закрила Наомі Кемпбелл.
Модний принт, який обожнювали знамениті жінки, тепер носять сучасні інфлюенсерки. Абстрактний візерунок має всі шанси стати одним з найпопулярніших цього літа, тож уважніше придивіться до речей, які вже активно носять блогерки.
До речі, в нашому матеріалі ми детальніше розповіли про найкрасивіші сукні на літню пору. Як вони виглядають та з чим їх носити – читайте в нашому матеріалі.

