Володарі хороших історій: як видавництва підкорюють нові медіа-індустрії
Володарі хороших історій: як видавництва підкорюють нові медіа-індустрії

Володарі хороших історій: як видавництва підкорюють нові медіа-індустрії

Ідеї правлять світом, і література – одне з потужних джерел таких ідей. Добра книга не лише розважає чи інформує, а й створює цілі світи, наповнені персонажами, конфліктами, мовою, настроєм.

Це робить літературу надзвичайно привабливою для креативних індустрій. Наприклад, телевізійна адаптація може показати той самий світ, що й книжка, але візуально – через образи, музику, атмосферу. Те саме з аудіоформатом: гарна розповідь стає ще сильнішою у виконанні актора з характерним голосом, підкреслена саунд-дизайном.

Останніми роками світовий ринок контенту дедалі більше орієнтується на історії з готовими аудиторіями. Книга – саме такий стартовий майданчик.

Розблокуйте щоб читати далі
Щоб прочитати цей матеріал потрібно оформити підписку
Вже передплатили? Авторизуйтесь

Хочете стати колумністом LIGA.net – пишіть нам на пошту. Але спершу, будь ласка, ознайомтесь із нашими вимогами до колонок.

Статті, що публікуються в розділі "Думки", відображають точку зору автора і можуть не збігатися з позицією редакції LIGA.net
Джерело матеріала
loader