/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1ccefcb600c3ada9e853c10b88e712c8.png)
Катастрофічний старт MindsEye: гравці вимагають гроші назад, Sony повертає кошти, а розробники терміново випускають патч
Погана оптимізація, баги та постійні збої змусили гравців вимагати повернення грошей, а компанія Sony вже почала масово задовольняти ці запити, що нагадує сумнозвісний запуск Cyberpunk 2077. Чому скасували спонсорські стріми, як реагують гравці, і чи врятує ситуацію терміновий хотфікс.
Старт із проблем: MindsEye під шквалом критики
Нова пригодницька гра MindsEye від студії Build a Rocket Boy стартувала, м'яко кажучи, не найкращим чином. Ще до офіційного запуску відчувалося, що проєкт може стати проблемним, і, на жаль, ці побоювання справдилися. Геймери масово скаржаться на жахливу оптимізацію, численні баги, постійні збої та інші технічні негаразди, які роблять ігровий процес майже неможливим. Люди, які чекали на цю гру, тепер почуваються обманутими.
Масові повернення грошей: Sony реагує на гнів геймерів
На тлі такої нищівної критики компанія Sony була змушена піти на безпрецедентний крок: вона почала повертати гроші за цифрові копії MindsEye. Користувачі Reddit та X активно діляться скріншотами листування зі службою підтримки, де вони пояснюють: у рекламі гри обіцяли стабільні 60 кадрів на секунду, але на ділі цього і близько немає.
Незважаючи на досить жорстку політику відмов у поверненнях коштів, Sony вирішила піти назустріч розчарованим гравцям. Ця ситуація вже викликає в ігрової спільноти прямі асоціації з сумно відомим запуском Cyberpunk 2077. Тоді японська компанія також почала масово оформляти повернення грошей, незважаючи на стандартні обмеження, що стало яскравим показником масштабів проблеми.
Скасовані стріми та "сміх крізь сльози": як відреагувала спільнота
Особливо показовою стала ситуація зі стрімером CohhCarnage. За його словами, оплачений студією Build a Rocket Boy спонсорський стрім був скасований в останній момент. CohhCarnage вже змінив назву трансляції і був готовий запускати гру, коли отримав повідомлення від свого менеджера: "Спонсор поки не хоче цього робити". Пізніше стало відомо, що команда MindsEye вирішила просто перенести захід. Стрімер зазначив, що таке відбувається вперше за всю його кар'єру, але визнав рішення розумним, зважаючи на жахливий технічний стан проєкту. Це красномовно свідчить про те, що навіть самі розробники розуміють, наскільки сирий продукт вони випустили.
Інший відомий стрімер під ніком DarkViperAU ледве стримував сміх, розповідаючи, де можна купити MindsEye. Кожні кілька слів він видавав легкий смішок, тоді як у чаті з'являлися повідомлення на кшталт "зачекайте, це справді спонсорується?" та "LMAO". Ця реакція геймерів та стрімерів є найкращим індикатором того, що MindsEye став черговим прикладом поспішного та недоробленого релізу, що завдає шкоди репутації розробників.
Хотфікс на підході: чи врятує термінове оновлення ситуацію
Звісно, розробники не можуть просто спостерігати за цим хаосом. Вони пообіцяли випустити термінове оновлення. У пріоритеті – покращення продуктивності та виправлення ключових помилок.
Серед перших змін, які обіцяють:
- Підвищення продуктивності процесора та відеокарти, оптимізація пам'яті.
- Налаштування глибини різкості зображення.
- Зниження складності міні-ігри CPR.
- Виправлення багів з управлінням у міні-іграх MineHunter та Run Dungeon.
- Попередження для ПК без увімкненого апаратного прискорення відеокарти.
Цей хотфікс має вийти до кінця тижня, спочатку на ПК, а потім – на консолях. Розробники також повідомили про запуск редактора Build.MindsEye у Steam, що, можливо, надасть гравцям інструменти для самостійного покращення гри. Однак чи буде цього достатньо, щоб повернути довіру спільноти та вивести MindsEye зі списку найпровальніших запусків року, покаже лише час.

