Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi
Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi

На знаменитих перегонах «24 години Ле-Ман», Peugeot представив свій новий E-208 GTi. Культова позначка GTi повертається на одному з найуспішніших представників В-класу – електричному Peugeot E-208. Знову акцентуючи увагу на позитивних відчуттях від водіння, E-208 GTi готовий похизуватись найкращими характеристиками на ринку електричних «гарячих» хетчбеків, пропонуючи потужність 280 к.с. та прискорення 0-100 км/год лише за 5,7 секунди.

Сорок років тому Peugeot написав новий цікавий розділ автомобільної історії, представивши «гарячий» хетчбек Peugeot 205 GTi. У своєму першому втіленні з двигуном об’ємом 1,6 літра (версія 1984 м.р.), а потім навіть з двигуном 1,9 літра (версія 1986 м.р.), хетчбек Peugeot 205 GTi став піонером нової концепції невеликого спортивного хетчбеку, який поєднує виняткову продуктивність та задоволення від водіння зі спортивним, але водночас витонченим дизайном та максимальною універсальністю для щоденного використання.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 1

Peugeot 205 GTI

Протягом чотирьох десятиліть позначення GTi стало культовим в історії спортивних автомобілів завдяки серії успішних серійних моделей з чудовими динамічними якостями – варто згадати GTi-версії моделей 306, 206, 207, 208 тощо. Крім того, ці автомобілі здобували численні перемоги в автоспорті, особливо в ралі та ралі-рейдах. Тому можна впевнено стверджувати, що логотип GTi – це не просто три літери, а справжня відзнака спортивної досконалості деяких найвідоміших моделей Peugeot.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 2

І сьогодні Peugeot готовий написати новий розділ легендарної історії GTi, переосмислюючи ДНК відомої емблеми-логотипу на сучасний лад. Адже Peugeot E-208 GTi – це перший 100% електричний представник родини GTi. Він є втіленням сучасного та екологічного задоволення від водіння, він ідеально поєднує унікальну для моделі В-класу потужність та динаміку з винятковою повсякденною універсальністю.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 3

Саме тому Peugeot E-208 GTi – це ще більше характеру GTi, ніж будь-коли раніше до цього. Саме тому Peugeot знову готовий дарувати максимальне задоволення від водіння та готовий відкривати нову еру культових моделей GTi.

Елегантність та динамічність: ідеальний вираз французької харизми

Результат роботи інженерів Peugeot Sport та дизайнерів – E-208 GTi – пропонує не лише найкращу продуктивність у своїй категорії, але й також справжню французьку елегантність та динамічні акценти. На перший погляд здається, що це дружній, привітний, навіть дещо скромний автомобіль… але кілька деталей одразу привертають увагу автомобільних фанатів, які зможуть все миттєво зрозуміти.

  • Смілива постава

Як і всі GTi-моделі за минулі 40 років, новий E-208 GTi вирізняється своєю міцною позицією на дорозі – усе завдяки кузову, заниженому на 30 мм, та розширеній колії коліс: плюс 56 мм попереду та плюс 27 мм позаду. Великі 18-дюймові колісні диски з написом «Peugeot GTi» додатково сприяють такому враженню, а перфорована структура колісних дисків натякає на культові колеса з отворами моделі 205 GTi. Водночас, характерний дизайн слугує важливій меті: ці отвори допомагають охолоджувати гальма.

  • Культовий зовнішній дизайн

Широкі колісні арки – ще одна точка, де перетинаються естетики та ефективність. Вони були додатково розширені, щоб прикривати виступаючі колеса, що є прикладом ефективності. Крім того, колісні арки прикрашені червоною лінією – а це вже естетичний натяк на легенду Peugeot 205 GTi.

Дизайнерські доопрацювання передньої та задньої частини кузова додатково підкреслюють спортивний вигляд нового Peugeot E-208 GTi. Наприклад, в нижній частині переднього бампера додано ефектний спойлер. А під заднім бампером встановлено спеціальний аеродинамічний дифузор та нову невелику світлодіодну протитуманну фару. Довершують образ чорні глянцеві елементи, що підкреслюють загальну елегантність новинки.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 4

Нарешті, окремо потрібно відзначити яскравий ексклюзивний колір E-208 GTi: яскраво-червоне забарвлення відсилає нас до культового червоного кольору 205 GTi.

  • Захоплива та надихаюча атмосфера всередині

Насичений червоний колір Peugeot GTi також приносить динаміку та енергійність в інтер’єр E-208 GTi. Наприклад, яскраво-червоні килимки та ремені безпеки одразу створюють спортивну атмосферу в салоні та знову натякають на 205 GTi.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 5

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 6

Спортивний дизайн передніх сидінь з інтегрованими підголівниками шанує дизайн крісел 205 GTi 1.9 з червоним оздобленням, що простягається через всю подушку та спинку. Водночас, червона сітка з правого боку сидіння натякає на 205 GTi 1.6.

 

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 7

Дуже компактне кермо, ключовий елемент задоволення від водіння всіх сучасних моделей Peugeot, виготовлене з використанням перфорованої червоної шкіри у поєднанні з матеріалом Alcantara та прикрашене центральною емблемою, також червоного кольору.

Новий спортивний хетчбек Peugeot E-208 GTi підкреслює елегантність оригінального E-208

  • Компактний кузов, динамічний силует

Від початку динамічна зовнішність оригінального Peugeot E-208, до речі один з ключових елементів успіху моделі, полегшила роботу дизайнерів E-208 GTi. Адже компактний хетчбек з його широкими плечовими зонами та короткими звисами став ідеальною основою для створення динамічного та спортивного образу E-208 GTi, додаткового посиленого завдяки заниженій посадці кузова та розширеній колії коліс.

  • Культовий світловий підпис

Новий E-208 GTi має культовий світловий підпис у формі трьох «кігтів лева», який є характерним для моделі 208: справді вражаючий світловий ефект! Попереду три елементи-смужки інтегровані в бампер, причому образ візуально підсилено фарами Full LED з потрійними оптичними модулями світла. Позаду ліхтарі складаються з трьох елегантних свтілодіодних ліній, що також нагадують «кігті лева» та підкреслюють ширину електромобіля і його міцну позицію на дорозі.

  • Особливе ексклюзивне оздоблення

Як і всі моделі GTi, E-208 GTi поєднує спортивні риси та природну елегантність. Вишуканість у стилі GTi виражається невеликими червоними акцентами, що вирізняються саме версію E-208 GTi поміж інших варіантів моделі: смужки на решітці радіатора та навколо логотипу Peugeot, вставки у фарах та на задньому спойлері, декор колісних арок, виділені передні гальмівні супорти, червоне прострочування по всій передній панелі тощо.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 8

Французькі «ноу-хау», французька технічна досконалість

  • Створено спеціалістами Peugeot Sport та дизайнерами Peugeot

Новий E-208 GTi був повністю розроблений командами спортивного відділу Peugeot Sport у тісному співробітництві з командою дизайнерів бренду. Маючи унікальний досвід перемог в різноманітних змаганнях, інженери Peugeot Sport подарували найкращі технічні напрацювання для забезпечення найкращої ефективності та потужності. Результат дуже переконливий – новий E-208 GTi є найпотужнішою моделлю в своєму класі.

  • Новий Peugeot E-208 GTi – перший електромобіль від Peugeot Sport.

Досвід, отриманий командою Peugeot на Чемпіонаті світу з гонок на витривалість WEC з гібридними гіперкарами Peugeot 9X8, виявився дуже цінним й для розробки E-208 GTi – наприклад, в питаннях оптимізації терморегуляції та рекуперації енергії. Інженери відділу Peugeot Sport також доопрацювали підвіску та гальмами E-208 GTi. І саме тому презентація новинки в серці французького та міжнародного автоспорту, на одній з найвідоміших гонок «24-годинни Ле-Ману» не є випадковістю: E-208 GTi втілює спортивний досвід численних перегонів та переносить його для використання на звичайних дорогах.

  • Електромотор Made in France

Потужний електродвигун E-208 GTi виробляється на заводі в місті Тремері на сході Франції. Причому цей завод історично спеціалізувався на виробництві різноманітних двигунів, а тепер займається електричними силовими агрегатами в рамках спільного підприємства Emotors, створеного Концерном Stellantis та компанією Nidec Leroy-Somer.

  • Командна робота з французькими партнерами

Бренд вимагав лише найкращого для нового Peugeot E-208 GTi, коли звертався до французьких постачальників-партнерів щодо певних деталей. Прикладом може бути ретельний підбір шини, як фундаментального елементу ефективності й, водночас, продуктивності. Компанія Michelin, давній партнер Peugeot, запропонувала для E-208 GTi, спеціальні спортивні шини Michelin Pilot Sport Cup 2 у розмірі 215/40-18 (215/40R18).

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 9

Динамічність, спритність, задоволення: унікальні відчуття від керування

Бренд Peugeot в кожній свої моделі прагне подарувати справжнє задоволення від керування. Йдеться про виняткову потужність, гарні ходові якості, високу продуктивність, приємні відчуття від керування – усі ці особливості ідеально втілює E-208 GTi.

  • Найвища продуктивність серед електромобілів В-класу, електродвигун на 280 к.с.

Peugeot E-208 GTi оснащений електродвигуном M4+, який розвиває потужність 280 к.с. та видає вражаючий крутний момент 345 Нм. Таким чином, E-208 GTi пропонує найкращі динамічні показники серед усіх моделей B-класу: розгін від 0 до 100 км/год лише за 5,7 секунди та максимальна швидкість 180 км/год.

  • Диференціал LCD

У конструкції E-208 GTi передбачено диференціалом LCD, який інтегровано в редуктор приводу передніх коліс. Такий диференціал покращує поведінку електромобіля в поворотах та забезпечує гарну маневреність і стабільність руху, навіть при спортивному стилі водіння.

  • Акумулятор ємністю 54 кіловат-години

E-208 GTi оснащений електричним акумулятором CATL загальною ємністю 54 кіловат-години. Оптимізована логіка керування акумулятором та спеціальна система охолодження захищає акумуляторну батарею від перенавантажень під час динамічного, спортивного водіння. Водночас, вдається досягнути високої продуктивності й віддачі енергії для живлення потужного електромотору.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 10

Унікальний досвід спортивного відділу Peugeot Sport – для спортивного стилю водіння

  • Доопрацьоване шасі, спеціальні налаштування підвіски

Peugeot E-208 GTi пропонує найкраще співвідношення потужності до ваги у своєму сегменті – лише 5,7 кг на 1 к.с. потужності. Це важлива перевага, яку можна максимально використати завдяки численним модифікаціям шасі, внесеним інженерами відділу Peugeot Sport.

Наприклад, колія коліс була розширена на 56 мм попереду, а також на 27 мм позаду. Також варто відзначити занижене положенням кузова (-30 мм), нові пружинами та амортизатори, задній стабілізатор поперечної стійкості, шинами Michelin Pilot Sport Cup 2 та інші доопрацювання. Усе це важливі деталі, які в підсумку дозволяють досягнути ідеального компромісу між ефективністю спортивного водіння та повсякденним комфортом.

Крім того, E-208 GTi отримав систему ESP зі спеціальним спортивним режимом, який призупиняє допомогу водію для отримання максимально яскравих відчуттів від водіння; наприклад, на закритому гоночному треку.

  • Високоефективні гальма

Відповідно до свого статусу, E-208 GTi оснащений передніми дисками діаметром 355 мм з фіксованими 4-поршневими супортами, що були розроблені для забезпечення надвисокої та постійної гальмівної сили за будь-яких обставин і умов водіння. Створення цих високоефективних гальм проводилася під керівництвом інженерів відділу Peugeot Sport – й саме тому гальмівні супорти червоного кольору мають їх відзнаку досконалості.

Водночас, задні гальмівні супорти є такими ж, як і в оригінального E-208: адже E-208 GTi – це не про пусті хвастощі заради хвастощів, а про реальну ефективність.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 11

Доопрацьований салон Peugeot i-Cockpit для кращих відчуттів від керування

  • Унікальні сидіння – спортивні та комфортні водночас

Передні сидіння E-208 GTi були розроблені так, щоб забезпечити водію відчуття «єдиного цілого» зі своїм електромобілем. Наприклад, сидіння буквально облягають тіло з боків, а також виділяються інтегрованими підголівниками. Завдяки цьому, сидіння забезпечують ефективну підтримку під час спортивного водіння й, водночас, вони дуже комфортні та практичні у повсякденному житті – саме така універсальність використання є частиною світу Peugeot GTi.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 12

  • Спеціальне налаштування рульове керування

Чутливість рульового керування E-208 GTi була спеціально налаштована так, щоб забезпечити особливо гострі реакції для динамічного водіння. Завдяки спеціальному компактному керму, водій отримує унікальні відчуття від водіння.

  • Захоплюючий інтерфейс

Коли водій хоче зануритися у справді спортивну атмосферу – тоді E-208 GTi вже готовий до цього. Цифрова панель приладів та центральний екран мають червоне оформлення, також додатково пропонуються індикатори продуктивності на окремій сторінці меню.

Peugeot представив хот-хетч E-208 GTi - Фото 13

Фонове підсвічування салону одразу налаштовано на червоний колір (хоча ще пропонується сім кольорів на вибір). Також спортивну атмосферу в салоні створює не лише червоне підсвічування, але й унікальний захоплюючий звук, який буквально пробуджує всі органи чуття. Цей звук може бути активований або вимкнений за бажанням водія.

Завітайте на офіційний український сайт Peugeot і дізнавайтесь більше про бренд, про його унікальну 210-річну історію, про гіперкар Peugeot 9X8, про актуальний модельний ряд автомобілів в Україні та навіть про їх наявність на складах дилерів або імпортера.

Джерело матеріала
loader
loader