Ощадбанк щомісяця списує 100 гривень: за що змушені платити клієнти
Ощадбанк щомісяця списує 100 гривень: за що змушені платити клієнти

Ощадбанк щомісяця списує 100 гривень: за що змушені платити клієнти

В Ощадбанку роз'яснили умови, за яких може бути списано комісію за обслуговування неактивного рахунку.

Згідно з тарифною політикою банку, утримується 100 грн на місяць, якщо на картковому рахунку не було активних операцій протягом останніх 12 місяців.

Під "активними операціями" розуміються:

  • зняття готівки;
  • покупки в магазинах;
  • онлайн-оплати;
  • поповнення мобільного зв'язку;
  • грошові перекази.

Ощадбанк Фото: скрін youtube

Якщо на рахунку недостатньо коштів, банк спише залишок, але не переведе рахунок у мінус.

Один із клієнтів поскаржився, що отримав повідомлення про списання коштів, не знаючи про наявність "неактивного" рахунку. У банку уточнили: якщо операції на карті не проводилися більше року — нараховується відповідна комісія.

Скріншот коментаря
Страница "Ощадбанк" в Facebook

Щоб уникнути подібних списань, банк рекомендує хоча б раз на рік проводити будь-яку фінансову операцію на карті.

У разі виникнення запитань рекомендують звертатися до контакт-центру за номером 0800 210 800 — оператор перевірить, чи справді мало місце списання.

Раніше в Ощадбанку пояснили причину, через яку пенсіонери отримують повідомлення про необхідність пройти процедуру актуалізації даних.

Джерело матеріала
loader
loader