/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F118bcd5551687ff66e234b65405d5ef8.png)
Ощадбанк щомісяця списує 100 гривень: за що змушені платити клієнти
В Ощадбанку роз'яснили умови, за яких може бути списано комісію за обслуговування неактивного рахунку.
Згідно з тарифною політикою банку, утримується 100 грн на місяць, якщо на картковому рахунку не було активних операцій протягом останніх 12 місяців.
Під "активними операціями" розуміються:
- зняття готівки;
- покупки в магазинах;
- онлайн-оплати;
- поповнення мобільного зв'язку;
- грошові перекази.
Якщо на рахунку недостатньо коштів, банк спише залишок, але не переведе рахунок у мінус.
Один із клієнтів поскаржився, що отримав повідомлення про списання коштів, не знаючи про наявність "неактивного" рахунку. У банку уточнили: якщо операції на карті не проводилися більше року — нараховується відповідна комісія.
Щоб уникнути подібних списань, банк рекомендує хоча б раз на рік проводити будь-яку фінансову операцію на карті.
У разі виникнення запитань рекомендують звертатися до контакт-центру за номером 0800 210 800 — оператор перевірить, чи справді мало місце списання.
Раніше в Ощадбанку пояснили причину, через яку пенсіонери отримують повідомлення про необхідність пройти процедуру актуалізації даних.

