Суспільне розпочинає нацвідбір на «Дитяче Євробачення – 2025»
Корпоративний сайт Суспільного повідомляє, що заявки приймаються через форму на сайті junior.eurovision.ua з 16 червня по 10 липня включно.
За спрощеними правилами Суспільного, для участі у нацвідборі-2025 юним виконавцям не обов’язково мати авторську пісню. Щоб отримати можливість представити Україну на сцені цьогорічного «Дитячого Євробачення» в грузинському Тбілісі, достатньо записати дві кавер-версії популярних пісень та особисте відеопредставлення.
Також юні виконавці мають змогу подати на розгляд і додаткову авторську пісню. Ця опція діє за бажанням та ніяк не впливає на можливість пройти до наступних етапів відбору.
Музичною продюсеркою відбору знову стала співачка й сонграйтерка Світлана Тарабарова. Вона зазначає, що для неї це «велика честь і водночас відповідальність».
«Я завжди вболіваю за кожного учасника, бо знаю, як важливо в дитинстві мати поруч людей, які тебе надихають і підтримують. Моя місія — створити для них атмосферу творчості, свободи й професійного зростання. Це приємно, бо я вкладаю душу в те, щоб наступне покоління артистів почувалося впевнено та гідно представляло Україну на європейській сцені. Діти — це наше майбутнє. І я щаслива бути частиною цього шляху, допомагаючи їм зробити перші кроки до великої мрії», — підкреслила Світлана Тарабарова.
Цьогоріч в українському відборі нове правило — відтепер Суспільне має право сформувати колектив із претендентів на участь у фіналі.
«Для нас важливо, щоб національний відбір був відкритим майданчиком, де все більше талановитих дітей отримують можливість розвиватися, працювати з експертами музичної сфери, отримувати цінний досвід і незабутні враження. З цією метою ми додали можливість, щоб шостим фіналістом став не один учасник, а колектив. Його може сформувати режисерсько-продюсерська група нацвідбору з претендентів на участь у фіналі. Таким чином не один, а одразу кілька учасників отримають шанс продовжити свій шлях в Нацвідборі, отримати пісню від наших сонграйтерів та постановку від режисерів фіналу», — розповіла Оксана Скибінська, голова делегації України на «Євробаченні».
Основні умови участі юних артистів у нацвідборі:
- Участь у нацвідборі можуть взяти діти віком від 9 до 14 років. Як і в попередні роки, до участі у відборі допускаються як сольні виконавці, так і гурти, склад яких не перевищує 6 осіб.
- Цьогорічна заявка на участь у нацвідборі складається з відеозаписів живого виконання двох кавер-версій популярних пісень в різних стилях та відеовізитівки з представленням юного/-ї артиста/-ки.
- За бажанням учасники можуть подати на розгляд додаткову авторську пісню: при цьому допускаються демоверсії, які, в разі проходження до фіналу, будуть доопрацьовуватися. Подання авторської пісні не впливає на можливість проходження учасника до наступного етапу відбору — це радше додаткова можливість. Якщо дитина, яка подала авторську пісню, потрапить до списку фіналістів, Суспільне на свій розсуд визначить — залишити цей трек для виконання учасником у фіналі відбору чи надати нову оригінальну композицію.
- У випадку подання учасником додаткової авторської пісні вимогами передбачений хронометраж від 2,5 до 3 хвилин. Крім того, пісня не повинна бути оприлюдненою до 1 травня 2025 року, а її текст має бути щонайменше на 60% україномовним.
- За результатами загальнонаціонального попереднього відбору не пізніше ніж 22 липня буде сформовано лонглист до 15 учасників, які візьмуть участь у літній «зірковій школі».
- З метою надання професійних консультацій до участі в «зірковій школі» буде залучено експертну раду, до якої увійдуть три представники музичної індустрії.
- За результатами навчання у «Зірковій школі» та консультацій з експертами буде обрано 6 фіналістів нацвідбору, після — відбуватиметься підготовка пісень, з якими учасники виступлять у фіналі.
- Фінал Національного відбору на «Дитяче Євробачення – 2025» відбудеться у жовтні 2025 року.
- Як і минулого року, до вибору представника України на «Дитячому Євробаченні» у фіналі відбору долучаться 3 члени журі та глядачі.
Нацвідбір на «Дитяче Євробачення» пройде під гаслом «Мрій сміливо!», основним візуальним образом є яскравий, нестримний та бурхливий творчий вир. Динаміка напівкруглих графічних ліній та їх багатошаровість підкреслюють сміливість, а яскраві кольори додають настрою мрійливості.
Фото: Суспільне
Тепер наша команда прагне розширювати аудиторію та впливовість Суспільного мовлення заради ідей та ідеалів, які воно продовжує ілюструвати.
Запрошуємо приєднатися до нас у цьому завданні, ставши частиною Спільноти «Детектора медіа».

