Історичний експорт: у Дубай вирушив китайський авто за $1,5 мільйона
Історичний експорт: у Дубай вирушив китайський авто за $1,5 мільйона

Історичний експорт: у Дубай вирушив китайський авто за $1,5 мільйона

Китай вчергове довів, що здатен грати на полі надрозкоші за власними правилами. З міста Ордос, що у Внутрішній Монголії, до ОАЕ відправили унікальний екземпляр — Hongqi Golden Sunflower Guoli Lanting Yayun. Його продали за 1,5 мільйона доларів, і це — офіційно найдорожчий експортований китайський автомобіль в історії.Новим власником став Станіслав Семенов, засновник дубайського фонду Quantitative Trading Equal Fund. Але якщо “копнути”, мова йде про доволі молодого росіянина 1990-го року народження (який, тим не менш, уже давно там не проживає). Він займається східними єдиноборствами і вважається таким собі генієм у IT та криптів. Що до авто, він оформив замовлення ще на Шанхайському автосалоні. Та це не просто “купив машину” — це радше “замовив мобільний храм філософії на колесах”.Автомобіль має габарити повноцінного лімузина: майже 6 метрів завдовжки, понад 2 метри завширшки, база — 3,73 м. Зовні — класичний стиль Hongqi L5: хромована решітка радіатора у вигляді водоспаду, круглі фари, вертикальні лінії, що відсилають до бамбукових табличок з ієрогліфами.Флагшток на капоті піднімається під кутом 23,5 градуса — стільки ж нахилена вісь Землі. А емблема золотого соняшника орієнтується на Полярну зірку. Це не просто естетика — це символ прагнення китайської цивілізації до вічності у Всесвіті.Салон — справжня демонстрація ручної майстерності. Панелі оздоблені 28 шарами лаку, які сохнуть і поліруються понад два місяці. Вставки з перламутру на дверях і консолі зображають каліграфічні фрагменти з класичного твору «Передмова до Павільйону Лантина». Під світлом поверхня переливається, створюючи ефект живого письма.Центральний OLED-дисплей піднімається плавно, мов сувій. А система доповненої реальності проектує вірші на лобове скло. Кришку підлокітника прикрашено золотою фольгою завтовшки 0,15 мм з гравіюванням “Восьми пейзажів Лантина” — кожен квадратний сантиметр вимагає понад 2000 ударів інструменту. А спинки сидінь вишиті шовком за стародавньою технологією з щільністю 300 стібків на квадратний сантиметр. На кожну сцену — по 600 годин праці двох майстрів.У салоні — 32 динаміки Dynaudio, активне шумозаглушення й об’єм простору в майже 20 кубометрів. Усередині звучить традиційна “музика шовку й бамбука” — не плейлист із сервісів, а атмосферна аудіостилістика.Під капотом — 4,0-літровий V8 з подвійним турбонаддувом, 388 к.с. і 530 Н·м. Повний привід, 8-ступенева АКПП, розгін до сотні — за 5,1 секунди. Цей майже шестиметровий корабель іде швидко й м’яко.Варто згадати, що машини бренду Hongqi свого часу дарували двом добре знайомим персонажам — путіну та лукашенку. Щоправда, їм дістались базові версії: ні тобі перламутру, ні лаку, ні поезії. Такі собі «весільні кортежі» без смаку, глибини й ідеї. Тоді як у Дубай пішов екземпляр, який більше схожий на витвір культури, ніж на просто засіб пересування.

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader