/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F8d4f6b93d5779a08b8c93d35a22df0e0.jpg)
Він перетворив найнудніший GTO на справжнього монстра потужності
Pontiac GTO 1974 року став останнім у лінійці перед тим, як модель на три десятиліття зникла з ринку. Цей рік вважався найменш вдалим для GTO через зменшені розміри та слабший двигун. Однак цей конкретний екземпляр далекий від оригіналу — він перетворений на справжню зброю на колесах.Автомобіль, пофарбований у Buccaneer Red, належить одному власнику вже 43 роки. Замість слабкого 5,7-літрового V8 тепер під капотом знаходиться 8,0-літровий двигун з алюмінієвими головками, системою впорскування палива Holley Sniper та іншими потужними апгрейдами. Хоча точних цифр потужності не вказано, ймовірно, вона значно перевищує оригінальні 200 к.с.Підвіска та гальма також зазнали серйозних змін. Встановлено передню підрамну конструкцію від Detroit Speed, задню підвіску Quadralink з регульованими амортизаторами, а також потужні гальма Wilwood. Широкі 19-дюймові диски Billet Specialties вміщуються завдяки розширеним аркам.Салон також оновили: оригінальні червоні сидіння замінені на чорні Corbeau, додано кермо Momo, спортивні прилади та каркас безпеки. Незважаючи на радикальні зміни, авто використовувалося обережно.Такий підхід до реставрації викликає суперечки серед шанувальників. Одні цінують агресивний стиль Pro Touring, інші віддають перевагу більш консервативним модернізаціям, що зберігають історичний вигляд. Як би там не було, цей GTO — справжній витвір автомобільного мистецтва.

