/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F24cef390f2d3330c71a5fdcdf2d02ea8.jpg)
Запас ходу 3000 км і зарядка за 5 хвилин: Huawei готує інноваційну батарею для електрокарів
Компанія Huawei оголосила про розробку твердотільної батареї для електромобілів. Вона дозволить добитися рекордного запасу ходу та блискавично швидко заряджатиметься.
Huawei уже зареєструвала патент на синтез сульфідних електролітів. Саме їх використовуватимуть у новій твердотільній батареї, повідомляє сайт CarNewsChina.
Твердотільні батареї зараз створюють Mercedes-Benz, а також MG, Nissan та Toyota. Особливість розробки Huawei – технологія легування сульфідних електролітів азотом. Вона покликана усунути побічні реакції та збільшити ресурс батареї.
Важливо На ринок вийшов доступніший конкурент Maybach і Rolls-Royce від JAC та Huawei (фото)Тверді електроліти дозволяють в 2-3 рази збільшити густину енергії порівняно з традиційними рідкими. У батареї Huawei вона становитиме приблизно 400-500 Вт∙год на 1 кг ваги.
Твердотільна батарея Huawei зможе забезпечити запас ходу електромобілів до 3000 км. До того ж, вона менш чутлива до перегріву чи займання, аніж традиційні літій-іонні акумулятори. Завдяки цьому батарея буде безпечнішою, а також підтримуватиме надшвидку зарядку всього за 5 хвилин. Однак для цього потрібні і зарядні станції великої потужності, які наразі ще не встановлюють.
Утім, твердотільні батареї мають і суттєвий недолік: вони доволі дорогі – 1100-1400 доларів за 1 кВт∙год. Однак якщо технологія стане масовою, то і вартість суттєво знизиться.
Між іншим, нещодавно в Києві помітили електрифікований кросовер від Huawei із запасом ходу 1000 км.
Також Фокус розповідав про новий Nissan Leaf, який став електрокросовером.
