/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F64f5b5304b39aa632b85866147fd3fa7.jpg)
Режисер екранізації Elden Ring розповів якого боса в грі вважає найважчим
Як правило найкращі екранізації відеоігор стаються тоді, коли їх творці безпосередньо знайомі з оригіналом. На щастя для фанатів FromSoftware, режисер майбутньої кіноадаптації Elden Ring виявився саме одним із них, повідомляє 24 Канал з посиланням на IGN.
Фільм у надійних руках
У рамках промокампанії для одного з найочікуваніших фільмів цього літа – "28 років по тому", режисер Алекс Гарланд прокоментував власний ігровий досвід в Elden Ring.
Як виявилося, він пройшов гру вже цілих 6 разів та почав новий забіг, але все ще має неабиякі проблеми з одним конкретним босом.
Саме Маленія найсильніша. Я зараз на своєму сьомому проходженні цієї гри. Я піднявся на новий рівень, у мене багато гарного спорядження та крутий меч, і я просто кидаюся на неї знову, і знову, і знову, і знову,
– говорить Гарланд.
За словами кінороба, він випрацював власну тактику проходження проєктів FromSoftware ще за часів Darl Souls.
Вона полягає не в тому аби ставати кращим, а в тому аби просто пробувати перемогти, доки в тебе нарешті не вийде.
Ти просто продовжуєш робити це, і зрештою, одного дня вони помруть,
– заявив режисер.
Отож, шанувальники хітової забавки можуть трішки менше перейматися за долю майбутньої екранізації, адже вона в надійних руках вельми впертого геймера.
