Оголосили переможців премії «Ділова репутація та доброчесність»
20 червня у Києві відбулася пресконференція UNIC — всеукраїнської мережі доброчесності та комплаєнсу, під час якої оголосили переможців першої премії «Ділова репутація та доброчесність». Про це розповіли у пресслужбі UNIC.
«Наша мета — вивести бізнес-доброчесність у публічну площину: не як обов’язок, а як інвестицію в довіру та майбутнє», — сказала керівниця напрямку розвитку бізнесу UNIC Дар’я Білінська.
Критеріями для відбору переможців стали зміни в корпоративній культурі бізнесу, впровадження інструментів комплаєнсу (дотримання вимог законодавства — ред.), прозорість взаємодії з партнерами та суспільством, а також сталість ініціатив.
Переможцями Премії UNIC 2025 стали:
-
Абінбев Ефес Україна (категорія «Розвиток доброчесних команд»);
-
Київстар (категорія «Незламний комплаєнс»);
-
Аврора мультимаркет (категорія «Популяризація ділової доброчесності»);
-
Укрзалізниця – спеціальна відзнака журі, гран-прі премії.
UNIC оголосила, що премія стане щорічною. У планах — створення національного реєстру доброчесних практик, навчальні сесії для бізнесу, а також інтеграція оцінки доброчесності у стратегії сталого розвитку компаній.
Премія UNIC є частиною щорічного місяця ділової доброчесності UNIC. Тема 2025 року — «Integrity Growth: Криза як стимул для розвитку».
Всеукраїнська мережа доброчесності та комплаєнсу (UNIC) — це платформа колективної дії бізнесу за підтримки міжнародних партнерів, яка розвиває стандарти комплаєнсу, прозорості та доброчесності в Україні.
Фото: надане пресслужбою
Запрошуємо вас долучитися до Спільноти «Детектора медіа». Та разом працювати над тим, щоб ініціативи, які захищають демократичні цінності, ставали більш видимими.

