Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку?
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку?

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку?

Сamry – одна з найпопулярніших машин не лише в Україні, а і загалом у Світі. Сьогодні спробуємо, як їздить Camry Hybrid в новому поколінні XV-80. Чи варто власникам попередньої генерації Камрі терміново бігти в автосалон?

Про Camry

Модель Toyota Camry випускаються з 1982 року і на цей час в продажу знаходиться вже дев’яте її покоління, яке має заводський індекс XV-80. Вартість нової Камрі в Україні стартує з відмітки 1 462 480 грн. Гібридна версія стартує з 1 654 380 грн. А вартість топової гібридної комплектації сягає 1 993 740 грн. Саме така сьогодні в нас в огляді.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 1

Нове покоління Camry змінилось візуально не дуже сильно. Ті ж пропорції, впізнаваний профіль. В першу чергу новинку видають вузенькі С-подібні фари та задня світлооптика. Дизайн фар чітко показує, що це не звичайні фари, а леди. Але цікаво, що навіть в топовій комплектації це не просунута матрична оптика, а звичайно фара з LED джерелом світла. Такий дизайн вочевидь стане загальним для модельної лінійки, що підтверджуʼ і нове покоління RAV4.

Салон Camry Hybrid

Коли сідаєш в салон нового покоління Камрі, то відчуваєш, що тут більше змін, ніж зовнішності авто. Салон став більш лаконічним, стриманим. Зникли вигнуті складні лінії центральної консолі. А центральне місце в салоні віддали великому горизонтально витягнутому дисплею.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 2

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 3
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 4
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 5
/
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 6
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 7
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 8

Комбінація приладів – це вже звичний 12,3-дюймовий дисплей. Його можна кастомізувати за дизайном та набором приладів. Дякувати тойотівцям дизайн не перевантажений дрібними деталями, а доволі лаконічний і головні покажчики легко читаються.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 9

Серед новітніх рішень – електронне дзеркало заднього виду. Воно вже знайоме з попереднього тесту Toyota LC Prado 250. В таких машинах, як Prado, таке дзеркало частково виправдано, тим, що це великі автомобіль, який може бути семимісним. Відповідно, через повний салон людей ти можеш погано бачити, що робиться позаду автомобіля через салонне дзеркало. А в седані таке “дзеркало”, як на мене, – зайва річ. Власне, що в ньому не подобається? По-перше, потрібен час, щоб перефокусувати зір. А по-друге, – дзеркало-екран істотно наближає зображення перешкоди позаду автомобіля та орієнтуватись на відстань водій не може. Бачить лише наявність перешкоди.

Проте, інші технологічні оновлення Camry все ж сподобались. Мультимедійною системою Toyota Smart Connect можна керувати через 12,3-дюймовий дисплей, що входить до стандартної комплектації. Toyota Smart Connect включає доступ до хмарної навігаційної системи, яка постійно оновлюється інформацією про дорожній рух у реальному часі та дорожні події. Проте з Android Auto (є також і Apple CarPlay) я все одно частіше користуюсь навігаційними сервісами, що дублюються на мультимедійний екран.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 10

В нашій машині встановлена опціональна преміальна аудіосистема JBL з дев’ятьма динаміками. Звучить доволі приємно. Музику можна слухати зі свого смартфона, адже телефон можна інтегрувати з мультимедійною системою по бездротовому з’єднанню Apple CarPlay або Android Auto. А сам телефон можна підзарядити через бездротовий зарядний пристрій, який інтегровано в поличку внизу консолі.

Хоча багато уваги приділили сучасним технологіям, але я в чергове подякував інженерам Тойота за їх прихильність до балансу цифрових рішень і традиційних кнопок. Клімат-контроль або режими руху можна обрати швидко і не відволікаючись від дороги натисканням фізичної кнопки. І кнопки на кермі теж зручні.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 11

Зважаючи на те, що Camry часто використовують як бізнес седан, власник може їздити не за кермом, а на задньому ряді сидінь. Тут не тільки просторо, але є додатковий центр керування аудіосистемою, налаштуваннями сидінь та клімату. Все це здійснюється через сенсорну панель, вбудовану у відкидний підлокітник. Звичайно ж, це перевага топової версії. Щодо кількості місця, то тут без змін. Адже колісна база в порівнянні з 70-кою не змінилась.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 12
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 13
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 14
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 15
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 16
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 17
/
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 18
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 19
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 20
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 21
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 22
Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 23

Як влаштовано гібрид Camry

Під капотом нашого автомобіля гібридна силова установка, яка має назву Hybrid. Вона складається з 2,5 літрового бензинового двигуна, який працює за циклом Міллера, а також електричного двигуна та трансмісії, яка поєднує і перерозподіляє порядок і час підключення кожного із двигунів, залежно від різних режимів руху. Така схема гібридної установки називається паралельною і давно культивується Тойотою, ще з часів першого Prius.

Гібридну установку попередньої генерації зробили більш ефективною. Основні компоненти, включаючи коробку передач, електродвигуни-генератори та інвертор, були перероблені для зменшення внутрішніх втрат та економії ваги. Маса системи зменшилась на відчутні 7,7 кг. А тягова батарея використовується не нікель-метал-гідридна, як раніше, а літій-іонна.

Цікаво, що в гібриді Camry АКП, це насправді навіть не коробка передач, а планетарний механізм. Він займається складним процесом передачі тяги від бензинового та електричного двигунів.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 24

Якщо говорити про конструкцію гібридної силової установки, то багато роботи випадає на інвертор. Він займається тим, що трансформує змінний струм від стартер-генератора в постійний струм для передачі на батарею. А також інвертор перетворює напругу 250 В з тягової батареї на 650 В для електродвигуна.

Проте, для людини за кермом ці зміни не очевидні. Власне про те, що відчуває водій нової Camry і поговоримо.

Динаміка Camry Hybrid

Одна з основних фішок гібридної версії – її економічність. За заводськими даними автомобіль повинен витрачати лише 4 л на 100 км. Проте, це показник в змішаному циклі місто/траса, та в тестовому режимі. Тоді як в нас, в режимі реального київського трафіку та не ідеальними умовами руху рівень витрат склав 6,5 л/100 км. Для великого седана з автоматичною коробкою, з їздою без жодних намагань зекономити, – дуже і дуже добрий результат. Цікаво, що бак у гібридної Camry невеликий за об’ємом – лише 50 л, та навіть з ним запас ходу, якщо орієнтуватись на заводські показники економії, складає 1250 км!

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 25

Характерна особливість роботи двигунів, які використовують в гібридах і працюють за циклом Мілера, це те, що вони мають знижені насосні втрати (пізнє закривання впускних клапанів на такті стиснення з частковим витисканням паливної суміші у впускний колектор). Але при цьому вони набирають свою максимальну ефективність лише на середніх та високих обертах. Відповідно, такі двигуни гарно підходять для гібридних систем. Адже початковий провал тяги ДВЗ на низьких обертах компенсується електромотором, який видає 206 Нм тяги з перших обертів. Завдяки цьому Camry Hybrid відчувається, як доволі динамічна машина в місті. Вона має гарний запас тяги та швидко реагує на «газ» на перехрестях. Іноді, навіть коли поверхня мокра, важко реалізувати тягу, тому що машина починає втрачати зачіп ведучих передніх коліс. Якщо говорити про динамічні показники в числах, то в порівнянні з попереднім поколінням динаміка покращилась з 8,3 с до 7,2 секунди до 100 км/год.

Робота гальмівної системи характерна для гібридних авто. Тобто, на початку гальмування відчувається доволі повільний відгук на натискання педалі, тому що вмикається рекуперація. А, якщо дотискаєш педаль, тоді гальма спрацьовують вже у звичному режимі.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 26

Підвіска Сamry доволі проста. Вона зарекомендувала себе як надійна і витривала. Тут ніяких хитрощів і сюрпризів. На передніх колесах стоять стійки МакФерсон, на задніх – здвоєні поперечні важелі. І якщо ще недавно слово керованість поряд з Камрі не вживалось, то з 70-ки це виправилось, а 80-ка і зовсім позбавилась минулої слави корабля. Характер підвіски перелаштували, щоб покращити керованість і за кермом Camry XV-80 це відчувається.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 27

На ринку стає все менше машин з класичними кузовами. Кругом кросовери. Тому при їзді на седані варто бути акуратним. Велика колісна база та звиси кузова (передній складає 995 мм, а задній – чималі 1100 мм), а також невеликий кліренс 145 мм роблять їзду по поганим дорогам та виїздах з парковок такими, що потребують уваги.

Тест-драйв Toyota Сamry Hybrid. Чи є сенс міняти 70-ку на 80-ку? - Фото 28

Чи змінилась Camry XV-80 достатньо?

Одне з питань, які мені задавали про нову Camry : «Це нове покоління, чи глибокий рестайл 70-ки?». Цікаво, що відповісти в обох випадках можна – так. Глобальних змін новій Камрі начебто не багато. Загальні обриси кузова, розмір колісної бази, пропорції та основні мотиви дизайну залишились як у 70-ки. Проте, технологічно машина стала відчутно новішою, як у відношенні силової установки, так і щодо оснащення салону та мультимедіа.

Нова Camry дуже схожа на попередницю, але є новим авто. Закономірним еволюційним розвитком 70-ки.

Джерело матеріала
loader
loader