Mercedes-AMG GT XX: тисяча електричних «коней» і дисплей замість скла
Mercedes-AMG GT XX: тисяча електричних «коней» і дисплей замість скла

Mercedes-AMG GT XX: тисяча електричних «коней» і дисплей замість скла

У світі, де потужність давно вже не міряють у літрах і циліндрах, а швидкість зарядки – це нова релігія, Mercedes вирішив нагадати, хто в домі господар. Ще до офіційної прем’єри в мережу просочилися зображення нового електричного суперкара Mercedes-AMG GT XX — і він має всі шанси стати новою іконою в сегменті «елітної блискавки на колесах».Це не просто Mercedes із електроприводом. Це — AMG. А значить, у справу втрутились ті самі інженери, які вміють вливати адреналін в алюміній. За попередніми даними, новинка отримає близько 1000 к.с. і змагатиметься із Porsche Taycan Turbo GT, Audi RS e-tron GT та Tesla Model S Plaid — і, схоже, готується давати їм прочухана.Дизайн GT XX — чистий потік вітру й технологій. Обтічний силует, опущений дах, агресивний «писок» решітки й світлотехніка у стилі «крапля на швидкості». І так, ззаду — жодного вікна. Натомість дисплей, на який можна виводити повідомлення — від ввічливого «Привіт» до трохи менш ввічливого «Не підрізай». І так, антикрило — висувне, бо навіть у 2025 році деякі речі мають залишатися драматичними.Салон — космічна станція з допуском лише для обраних. Штурвал замість звичного керма, два гігантські дисплеї й консоль, яка фізично розмежовує водія і пасажира — ніби натякаючи: ця ракета створена для індивідуального польоту.А під оболонкою — нова платформа AMG.EV з 800-вольтовою системою, яка забезпечує зарядку зі швидкістю, гідною формули E. Задні колеса — керовані, підвіска — пневматична, стабілізатори — активні. В AMG серйозно налаштовані зробити GT XX не лише потужним, а й керованим до стану «вишивка на поворотах».

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader