/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F21ceb10c9e37c468f3e002445781d535.jpg)
Чому багато автовиробників раптово відмовляються від співпраці з Apple
Нещодавно Apple представила оновлену систему CarPlay Ultra, яка мала повністю замінити стандартні мультимедійні системи в автомобілях. Спочатку компанія заявила, що 14 виробників, включаючи Audi, Mercedes-Benz та Renault, планують інтегрувати цю технологію. Однак зараз багато з них відмовляються від цієї ідеї.За повідомленнями, такі бренди, як Audi, Mercedes, Volvo та Polestar, більше не мають наміру використовувати CarPlay Ultra. Представник Renault заявив: Це свідчить про те, що автовиробники хочуть зберегти контроль над програмним забезпеченням у своїх автомобілях.Основна причина – бажання автовиробників залишатися незалежними у розробці інтерфейсів. Вони розглядають програмне забезпечення як важливий джерело доходу, особливо через передплатні сервіси. Наприклад, Audi продовжить використовувати стандартну версію CarPlay, але не прийме нову систему.Експерт з McKinsey Сайон Міддлтон пояснює: Поки що Jaguar та Land Rover продовжують оцінювати можливості CarPlay Ultra, тоді як Nissan та Infiniti не розкривають своїх планів. Ситуація показує, що навіть такі гіганти, як Apple, стикаються зі складностями при інтеграції своїх рішень у висококонкурентний автомобільний ринок. Можливо, майбутнє мультимедійних систем лежить у гібридних рішеннях, де технологічні компанії та автовиробники знаходять баланс між інноваціями та контролем.

