Електричний концепт-кар Mercedes-AMG GT XX став первістком інноваційної платформи
Електричний концепт-кар Mercedes-AMG GT XX став первістком інноваційної платформи

Електричний концепт-кар Mercedes-AMG GT XX став первістком інноваційної платформи

Німецький автовиробник розкрив усі подробиці стосовно Mercedes-AMG GT XX. Розробка цієї машини була включена до плану електрифікації, опублікованого компанією Mercedes-Benz ще в 2021 році. П’ятидверний ліфтбек Mercedes-AMG GT XX має нав’язати конкуренцію моделі Porsche Taycan.Кузов авто зроблений максимально обтічним, майже всі повітрозабірники забезпечені активними заслінками. У машини немає заднього скла, а в п’яті двері вбудований висувний спойлер, який може працювати в режимі повітряного гальма.Спеціальні аеродинамічні тунелі забезпечують ефект Вентурі, який створює додаткову притискну силу без громіздких антикрил. Навіть ковані колеса діаметром 21 дюйм забезпечені активними жалюзі з автономними актуаторами. В результаті інженери змогли досягти вражаючого аеродинамічного коефіцієнта Cd 0,198.Спеціальна емаль авто має люмінесцентні властивості. У фари вбудовані компактні динаміки для звукового супроводу та попередження пішоходів. Між задніми ліхтарями встановлена ​​панель, в яку вбудовано понад 700 світлодіодів: вони здатні відображати інформацію про електромобіль, наприклад стан зарядки.Для оздоблення інтер’єру використано інноваційні перероблені матеріали, виготовлені із використаних гоночних шин із застосуванням біотехнологій. Заявлено, що така “синтетика” здатна імітувати шкіру, замшу і навіть шовк, а ще новий суперматеріал міцніший і легший за натуральні аналоги.Головною технічною особливістю нової платформи AMG.EA стало використання аксіальних електромоторів (з осьовим магнітним потоком). Ці двигуни розроблені британською фірмою Yasa, яка з 2021 року належить компанії Mercedes-Benz, хоч і постачає такі мотори на бік (наприклад, для гібридів Ferrari).Аксіальні електромотори на дві третини легші і на третину компактніші за звичні двигуни, а тому мають втричі вищу енергоозброєність. На передній осі концепту AMG GT XXвстановлений один двигун у блоці з редуктором та силовою електронікою на основі карбіду кремнію. Задній тяговий модуль має відразу два електромотори (по одному на кожне колесо). Сукупна потужність тримоторної системи перевищує 1360 к.с.. Максимальна швидкість електромобіля – понад 360 км/год.Тягова батарея виконана за технологією NCMA. Акумулятор набраний із тонких циліндричних осередків (близько 3000 штук) в алюмінієвому корпусі, його питома енергоємність досягає 300 Вт*год/кг, але ємність поки що не вказана.Іншою особливістю стала система прямого охолодження осередків із використанням діелектричного масла. В результаті для 800-вольтової батареї заявлено високий рівень енергообміну, тривалий термін служби та надшвидку зарядку потужністю 850 кВт. За п’ять хвилин можна заповнити заряд для пробігу 400 км. Серійна версія електромобіля вийде на ринок лише 2026 року.Нагадаємо, як раніше повідомляв AUTOGEEK, в автомобілі Mercedes додали нову опцію сплати за сервіси відбитком пальця.

Джерело матеріала
loader
loader