/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F0446d75ffba40cfee0b804487e841816.jpg)
Власники iPhone обурені рекламою Apple Wallet
Клієнти Apple не в захваті від реклами від застосунку Apple Wallet, яка рекламує оригінальний фільм технологічного гіганта «Формула-1: Фільм». У соціальних мережах власники iPhone скаржаться, що їхній додаток Wallet надсилав push-сповіщення з пропозицією знижки 10 доларів на Fandango для тих, хто купує два або більше квитків на фільм.
Художній фільм за участю Бреда Пітта досліджує світ Формули-1 і був знятий на реальних перегонах Гран-прі. У ньому також демонструється використання технологій Apple, від камер, виготовлених на замовлення з деталей iPhone, які використовуються для знімання всередині автомобілів, до AirPods Max, у яких спить персонаж Пітта , пілот Формули-1 Сонні Гейз.
Яким би добре не був сприйнятий фільм, користувачі iPhone не обов'язково хочуть, щоб їхні вбудовані утиліти, такі як цифровий гаманець, мали для них маркетингову спрямованість.
«Я не платив понад 1000 доларів за рекламу iPhone», – скаржиться один користувач Reddit (u/captain42d). В іншому нещодавньому дописі, на який вже є десятки відповідей, запитують, як вимкнути рекламу Apple Pay .
Як виявилося, у бета-версії iOS 26 є нова опція для вимкнення «Пропозицій та акцій» в Apple Wallet, якої немає в поточному випуску. Натомість користувачі, які не користуються новою бета-версією, можуть лише вимкнути сповіщення або вимкнути відображення переваг картки в Wallet під час оформлення замовлення. Вони не можуть відмовитися від пропозицій.
Додавання нового перемикача керування в iOS 26 свідчить про те, що Apple планує в майбутньому розміщувати більше маркетингових повідомлень та рекламних акцій через додаток Wallet, що не сподобається багатьом користувачам iPhone.
Клієнти Apple, як правило, неохоче ставляться до реклами та маркетингових зусиль, що показуються на їхніх пристроях без їхньої згоди. Наприклад, у минулому вони відхиляли рекламу сервісів Apple у налаштуваннях iOS . І понад 10 років потому люди все ще скаржаться на альбом U2 , який автоматично з’явився в їхній музичній бібліотеці iTunes.
Згадуючи той маркетинговий провал, один користувач Reddit пише про нове push-сповіщення Wallet для «F1»: «У мене виникають спогади про Боно».
Apple активно просуває фільм «Формула-1» разом зі своїм партнером з дистрибуції Warner Bros., що включає запуск тактильного трейлера з вібраційним зворотним зв'язком . Компанія навіть розпочала свою нещодавню програмну доповідь на WWDC 2025 цього місяця з анонсування дії фільму, в якій взяли участь генеральний директор Apple Тім Кук та старший віце-президент з розробки програмного забезпечення Крейг Федерігі в ролі гонщика.
