/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F390f293c371dd927c76a03ed42f6cdd1.jpg)
Після 37 років Анна Вінтур залишає посаду головної редакторки Vogue US
Американський Vogue розпочинає новий етап у своїй історії. У четвер, 26 червня, Анна Вінтур офіційно повідомила команді редакції, що видання шукатиме нового керівника редакційного контенту — Head of Editorial Content (HOEC). Це означає, що головна модна редакція США, яка задає тон індустрії моди у всьому світі, отримає нового лідера вперше за кілька десятиліть.
Анна Вінтур залишається головною контент-директоркою компанії Condé Nast. Вона продовжить відповідати за редакційну політику всіх міжнародних брендів холдингу, включаючи WIRED, Vanity Fair, GQ, Architectural Digest, Condé Nast Traveler, Glamour, Bon Appétit, Tatler, The World of Interiors, Allure, Teen Vogue, Ars Technica та Them. Крім того, Вінтур і надалі буде глобальною редакційною директоркою Vogue — усіх його локальних редакцій від Франції до Індії.
Новий керівник редакційного контенту американського Vogue відповідатиме за щоденну роботу редакції у США. Він куруватиме всі напрямки — друковане видання, сайт, діджитал-платформи, соцмережі, відеопроєкти, події. Посада передбачає безпосереднє підпорядкування Анні Вінтур — так само як це працює в інших міжнародних редакціях Vogue.
Протягом останніх чотирьох років роль Анни Вінтур у Condé Nast суттєво розширилася. Її зона відповідальності охоплює всі редакційні підрозділи компанії у світі, паралельно з керівництвом Vogue US та кураторством масштабних проєктів — зокрема Vogue World (остання подія відбулася в Парижі) і Met Gala. Призначення нового редакційного керівника Vogue US дозволить Анні Вінтур приділяти більше уваги міжнародним ринкам — зокрема розвитку європейських, азійських та латиноамериканських видань Condé Nast. Це стратегічний крок, який зміцнює позиції бренду Vogue у світі й відповідає новим викликам індустрії.
"Кожна людина, яка працює у творчій сфері, розуміє: зупинятися на досягнутому — неможливо, — сказала Анна Вінтур на внутрішній зустрічі редакції. — Коли я стала головною редакторкою Vogue, мені хотілося показати світу, що американський модний журнал може бути іншим — динамічним, актуальним, сміливим".
"Сьогодні для мене найбільше натхнення — це підтримка нового покоління редакторів, які мають власний голос, нове бачення і здатні переосмислити, якою має бути велика медіакомпанія. Саме таку людину ми зараз шукаємо — щоб вона очолила американський Vogue й сформувала його майбутнє".
Анна Вінтур також наголосила, що залишиться залученою до ключових процесів у Vogue. "Я продовжуватиму уважно стежити за модною індустрією, брати участь у формуванні Met Gala, розвивати Vogue World і всі наші нові, креативні, безстрашні проєкти. І, звісно, залишаюся редакторкою Vogue з тенісу та театру — назавжди", — додала Вінтур з іронічною усмішкою.
Цей перехідний момент відкриває нову еру для американського Vogue. Уперше за 37 років головну роль у редакції отримає нова людина. Очікується, що майбутній керівник редакційного контенту стане не просто управлінцем, а ідеологом нового бачення американського модного медіа — медіа, яке формує смак поколінь і визначає глобальні тренди.

