У Києві на двох станціях метро на Виноградарі зводять двоярусні тунелі й оборотні тупики
У Києві на двох станціях метро на Виноградарі зводять двоярусні тунелі й оборотні тупики

У Києві на двох станціях метро на Виноградарі зводять двоярусні тунелі й оборотні тупики

У Києві компанія Autostrada продовжує роботи з будівництва метро на житловому масиві Виноградар, зокрема спорудження двоярусних тунелів між станціями “Мостицька” і “Проспект Правди” та оборотних тупиків.

Про це пресслужба компанії повідомила у Фейсбуці, передає Укрінформ.

"Будівництво метро на Виноградар триває безперервно - роботи ведуться 24/7 на кількох дільницях одночасно", - йдеться у повідомленні.

На станційному комплексі “Мостицька” виконується спорудження тунелів із використанням блоків суцільносекційної оправи. Це оптимальне рішення для підземного будівництва у складних гідрогеологічних умовах.

Блоки виготовляються на власній виробничій базі Autostrada, мають чіткі геометричні параметри, що пришвидшує укладання і зменшує потребу в додатковому армуванні. Суцільна геометрія блоків забезпечує рівномірний розподіл навантажень.

Продовжується будівництво двоярусних тунелів між станціями “Мостицька” і “Проспект Правди”, де поїзди курсуватимуть один над одним.

Уже зведені понад 250 метрів тунельних конструкцій.

Паралельно проводиться бетонування монолітних елементів розгалуження, а також триває розробка ґрунту та монтаж кріплень котловану для подальших етапів.

На оборотних тупиках за майбутньою станцією "Проспект Правди", які слугують для розвороту поїздів і нічного відстою, вже зведені стіни, перекриття та лоткова монолітна плита.

Крім того, почалось будівництво вентиляційного вузла і зумфу для збору води.

Триває подальша розробка котловану і стабілізація ґрунтів у котловані за складною та технологічно унікальною методикою Jet Grouting. Це один із небагатьох способів ефективного укріплення водонасичених і нестабільних ґрунтів, який суттєво покращує несучі характеристики основи.

На перекритій ділянці проспекту Європейського Союзу триває облаштування діафрагмових стін методом "стіна в ґрунті". Це важливий етап укріплення котловану, який забезпечує стабільність ґрунтів і безпечні умови для зведення підземних конструкцій.

Паралельно тут проводиться перенесення інженерних мереж: систем каналізації, водопостачання, теплотрас і газопроводів середнього та низького тиску.

Як повідомлялося, КП "Київський метрополітен" уклало договір на продовження робіт із будівництва Сирецько-Печерської лініїметрополітену в напрямку житлового масиву Виноградар із ТОВ "Група компаній "Autostrada". Умови договору не передбачають передоплати. Компанія виконуватиме підрядні роботи власним коштом. І лише після перевірки державною експертизою якості виконаних робіт здійснюватиметься оплата.

Фото: Autostrada 

Теги за темою
Київ Транспорт Будівництво
Джерело матеріала
loader
loader