У понеділок, 30 червня, у Сеулі південнокорейська компанія CJ ENM представила анімаційний проєкт “Кіт Біггі”/Cat Biggie, створений штучним інтелектом під наглядом людини. Це історія про кота, що випадково усиновлює курча. Мультсеріал складається із 30-и епізодів по дві хвилини. Показ для широкої авдиторії на YouTube запланований на липень, пише Variety.
“Кіт Біггі” не має аналогів у глобальній кіноіндустрії за багатьма критеріями. Вперше представлено на стільки масштабний, дорогий і складний мультсеріал, де штучний інтелект залучався на всіх етапах створення. Над ним працювала команда із шести фахівців, які скеровували і координували роботу ШІ. Виробництво зайняло п’ять місяців.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F30%2F3d2c15f498354edea0921849f4a6e3fb.jpg)
Головний стратегічний директор CJ ENM Шін Кинсоп (Shin Keun-sup) сказав на презентації:
“Ми застосовуємо штучний інтелект на всіх етапах. Це стосується планування, виробництва контенту, дистрибуції та маркетингу. Це дозволяє нам створювати інтелектуальну власність нового покоління”.
Прем’єра мультсеріалу відбулася під час представлення комплексної стратегії компанії щодо створення контенту на основі штучного інтелекту. CJ ENM планує масштабувати підхід, використаний для “Кота Біггі”, на інші жанри та формати. А їх багато з огляду на те, що CJ ENM є фірмою-гігантом у південнокорейській індустрії розваг.
Корпорація створила під власні потреби дві системи штучного інтелекту. Обидві вже інтегровані у всі виробничі процеси. Це інструментарій для створення контенту Cinematic AI та система AI Script для аналітичної роботи.
Cinematic AI
Кінематографічний штучний інтелект Cinematic AI потрібен для створення сюжетного контенту, як от серіали чи повнометражне кіно. Він чудово зарекомендував себе під час роботи над “Котом Біггі”. Інструментарій цієї системи дозволяє поєднувати зображення, відео, музику та голос у єдиний продукт. Cinematic AI автоматично опрацьовує 3D-персонажів та пейзаж навколо них, узгоджуючи кадри і положення об’єктів на екрані. Саме з останнім пунктом кіноіндустрія мала найбільше проблем під час спроб інтегрування штучного інтелекту.
AI Script
Окрім кінематографічного ШІ, CJ ENM розробила під себе також агентську аналітичну модель. Це помічник AI Script. Його фахівці корпорації використовують під час творчості і для пошуку комерційно привабливих історій. AI Script допомагає аналізувати ринкові тенденції і попит споживачів, щоб визначити перспективні теми і обрати найкращий жанр/формат.
CJ ENM заявляє, що їхній внутрішньокорпоративний ШІ навчений чудово розуміти всі нюанси людської комунікації, щоб краще аналізувати конкурентоздатність відеоконтенту у різному культурному контексті. Адже ця південнокорейська компанія зорієнтована на глобального глядача. CJ ENM створює і продюсує безліч фільмів, шоу, програм. Вона вже має в своїй історії низку кейсів із світовим успіхом. Наприклад, CJ ENM продюсувала фільм “Паразит”, що у 2020 році здобув чотири премії “Оскар” у різних номінаціях.