Половина опитаних українців не читає новини під час повітряних тривог, — Rakuten Viber
Половина опитаних українців не читає новини під час повітряних тривог, — Rakuten Viber

Половина опитаних українців не читає новини під час повітряних тривог, — Rakuten Viber

Натомість 28% моніторять офіційні новинні канали медіа, місцевої влади тощо.

Половина українців не читають новини під час повітряних тривог. Про це свідчать результати опитування Rakuten Viber, повідомила пресслужба компанії.

Згідно з опитуванням, 50% респондентів стежать лише за оголошенням і відбоєм тривоги через застосунок. Натомість 28% моніторять офіційні новинні канали медіа, місцевої влади тощо.

Ще 6% опитаних переглядають неофіційні новинні канали, 4% дізнаються про перебіг повітряної тривоги від близьких та з чатів зі знайомими, а 12% респондентів обрали варіант «інше». 

Команда Rakuten Viber також дізналась, чи спілкуються українці зі знайомими та/або близькими під час тривог, щоби переконатися, що все добре.

Так, 46% користувачів на звʼязку в будь-який час, ще чверть (24%) пишуть близьким, лише якщо сильні обстріли. 17% запитують вже після тривоги, чи все добре, 10% респондентів не пишуть і не телефонують спеціально, а ще 3% не пишуть, але залишаються курсі про все, оскільки пишуть їм.

В анонімному онлайн-опитуванні взяли участь близько 31 тисячі респондентів. Ключова вікова група — 34-45 років, понад 50% опитаних віком до 45.

Нагадаємо, у лютому застосунок «Повітряна тривога» покращив точність сповіщень про підвищену небезпеку, зокрема в оновленій версії 6.3 користувачі можуть обирати конкретну локацію.

Фото: Rakuten Viber

ГО «Детектор медіа» понад 20 років бореться за кращу українську журналістику. Ми стежимо за дотриманням стандартів у медіа. Захищаємо права аудиторії на якісну інформацію. І допомагаємо читачам відрізняти правду від брехні.
До 22-річчя з дня народження видання ми відновлюємо нашу Спільноту! Це коло активних людей, які хочуть та можуть фінансово підтримати наше видання, долучитися до генерування ідей та створення якісних матеріалів, просувати свідоме медіаспоживання і разом протистояти російській дезінформації.
Долучитись
Теги за темою
Новини опитування
Джерело матеріала
loader
loader