Представлений абсолютно новий Mazda CX-5
Представлений абсолютно новий Mazda CX-5

Представлений абсолютно новий Mazda CX-5

Mazda представила довгоочікуване нове – третє покоління свого кросовера CX-5. Машина другого покоління дебютувала у 2016 році та стала довгожителем на конвеєрі. Не дивно, що оновленим конкурентам старий CX-5 багато в чому програв. Але зараз все зміниться, у тому числі й за рахунок гібридної силової установки, яка більше відповідає духу часу.

Зовні зміни можуть здатися не такими радикальними, але CX-5 2026 це абсолютно нова модель, розроблена з нуля. Колісна база збільшена на 76 мм, що призвело до збільшення загальної довжини на 114 мм – до 4690 мм (колісна база – 2815 мм). За своїми габаритами Mazda CX-5 2026 ближче до Honda CR-V та Nissan X-Trail. Збільшення габаритів дозволило розширити дверні отвори для зручнішої посадки та висадки, а також зробити просторішим другий ряд. Об’єм багажника також збільшився, задні двері отримали ширший отвір.

Новий CX-5 хизується оновленим дизайном Kodo з розташованими одна над одною секціями денних ходових вогнів. Фірмова решітка радіатора збережена, але стала гострішою. Ззаду з’явився новий напис Mazda на кришці багажника, а задні ліхтарі тепер більше нагадують ліхтарі моделі CX-70. Для топових комплектацій будуть доступні 19-дюймові спортивні колісні диски.

Під капотом CX-5 2026 поки що 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 187 к.с. і крутний момент 251 Нм, що працює в парі з шестиступінчастою автоматичною коробкою передач і стандартним приводом (так-так, повний привід вже в базі). Але найцікавіше попереду: у 2027 році CX-5 отримає нову гібридну силову установку Skyactiv-Z власної розробки Mazda з високою тепловою ефективністю.

Усередині кросовера відбулися кардинальні зміни. Найпомітнішим із них є величезний 15,6-дюймовий сенсорний дисплей у центрі передньої панелі – найбільший на сьогодні у модельному ряді Mazda. У медіасистему інтегровані сервіси Google, включаючи Google Assistant та Google Maps. На жаль, на передній панелі більше немає фізичних кнопок – керування здійснюється виключно через сенсорний екран та кнопки на рульовому колесі. Кнопки на кермі механічні, а чи не сенсорні. CX-5 також отримав розширений набір систем допомоги водієві, включаючи кілька нових опцій у рамках новітньої системи Advanced Driver Assistance System. Продаж стартує у грудні за ціною від 34,5 тис. євро.

Це теж варте вашої уваги -  Ferrari представила спорткар Amalfi
Джерело матеріала
loader
loader