/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F62d916b65f679429ccc3af872c96f5c0.jpg)
Фордівський електричний спорткар стає лише кращим: тест-драйв
Ford Mustang Mach-E, який дебютував у 2021 році, швидко став популярним завдяки своїй продуктивності, комфорту та довгому запасу ходу. Однак з часом з’явилися конкуренти, тому компанія вдосконалила модель для 2025 року.Серед ключових оновлень — новий стовпчиковий перемикач передач замість кнопкового, стандартна теплова помпа для покращення ефективності в холодну пору року, а також вентильовані сидіння для комплектації Premium. Додалися нові кольори, дизайн коліс і опціональний Sport Appearance Package, який включає елементи від версії GT.Mustang Mach-E пропонує три варіанти акумуляторів (73, 88 та 91 кВт·год) із запасами ходу від 386 до 515 км. Модель доступна з заднім або повним приводом, потужність коливається від 264 до 480 к.с., що дозволяє розганятися до 60 миль/год за 3,3–5,6 секунди.Однак конкуренти, такі як Chevrolet Equinox EV і Blazer EV, пропонують схожі або кращі характеристики за нижчою ціною, особливо з урахуванням податкових кредитів. Наприклад, Equinox EV стартує з $33 600 і має запас ходу до 513 км.Незважаючи на це, Mustang Mach-E залишається привабливим варіантом завдяки своїй динаміці, комфорту та технологіям. Модель отримала оновлення, але потребує більш серйозних змін, щоб повноцінно конкурувати з новими електрокросоверами.Цікаво, що Ford знизив стартову ціну Mach-E порівняно з 2021 роком — тепер вона становить $37 995. Однак відсутність податкових пільг може вплинути на кінцеву вартість для покупців. Водночас, стандартне оснащення включає цифрову панель приладів, великий екран мультимедіа та систему допомоги водію Co-Pilot360 Active 2.0.
