/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb2d3a7a9e5c19304fb155cd89e6a4f96.jpg)
В Україні можуть з’явитися європейські супермаркети Lidl и Biedronka: але є одна умова
Lidl та Biedronka все ще розглядають вихід на український ринок, але вже після закінчення війни, пише Wiadomosci Handlowe.
Найбільші європейські продуктові рітейлери Lidl та Biedronka зберігають інтерес до відкриття магазинів в Україні, проте їхній повноцінний вихід, найімовірніше, відбудеться лише після стабілізації ситуації в країні.
В умовах бойових дій, що тривають, відкриття нових супермаркетів такого масштабу практично неможливе. Проте компанії продовжують моніторити ринок та адаптувати свої стратегії до повоєнних умов.
Переговори припинені, але інтерес не згасає
Німецька мережа Lidl ще у 2021 році розглядала вихід на український ринок та навіть планувала відкрити представництво під керівництвом Адама Міщишина. Проте повномасштабне вторгнення Росії поставило проект паузу.
Польська Biedronka, яка входить до групи Jeronimo Martins, також вивчала український ринок і, за даними ЗМІ, навіть розглядала можливість придбання мережі АТБ. Однак угода не відбулася. 2022 року представники компанії підтвердили, що до питання можуть повернутися після закінчення бойових дій.
Мода йде вперед
Поки продуктові рітейлери вичікують, польські непродовольчі мережі активно заходять до України. Так, LPP Group (бренди Reserved, Cropp, Sinsay та ін.) відкрила понад 150 магазинів за 2024–2025 роки. Також посилили свою присутність CCC, Smyk, Wittchen та HalfPrice.

