Buick розкрив секрети нового седана Electra L7
Американська компанія Buick має намір потіснити конкурентів на ринку гібридів та електромобілів за допомогою свого нового седана Electra L7. Новинка отримала стильну зовнішність і кілька ефективних силових агрегатів на вибір.
Навесні цього року компанія Buick анонсувала висновок на китайський ринок суббренду Electra, який представлятиме електрифіковану продукцію в преміальному сегменті. На автошоу в Шанхаї компанія представила концептуальний седан, SUV і мінівен. Першим на ринок вийде класичний седан Electra L7, прообраз якого минулого року представили під назвою Electra L.
Модель багато в чому зберігає дизайн концепту, хоча деякі елементи були оптимізовані для серійної версії: автомобіль отримав світлодіодну світлотехніку, елегантні плоскі ручки дверей і традиційні бічні дзеркала заднього виду. Обтічний кузов дозволяє мінімізувати опір повітря. За своїми габаритами (5032/1952/1500 мм) та колісною базою (3000 мм) новинка перевершує Tesla Model S та Mercedes-Benz EQE, але трохи поступається BMW i5.
Очікується, що Electra L7 буде оснащений вісьмома екранами, величезним 50-дюймовим проєкційним дисплеєм з доповненою реальністю і безліччю функцій на базі штучного інтелекту. Все це буде працювати на чіпі Qualcomm 8775, що підтримуватиме передові інформаційно-розважальні системи та можливості підключення до всесвітнього павутиння. Технології допомоги водієві розроблені китайською технологічною компанією Momenta.
Седан — лише одна із шести нових електрифікованих моделей, які Buick планує випустити наступного року. Всі вони будуть побудовані на архітектурі Buick Xiao Yao – гнучкій платформі, розробленій спеціально для Китаю. Ці базові компоненти сумісні з повністю електричними, гібридними і силовими установками, що підключаються, зі збільшеним запасом ходу, з переднім, заднім і повним приводом.
На момент запуску Electra L7 буде оснащено силовою установкою зі збільшеним запасом ходу. Він використовує 1,5-літровий турбований двигун SAIC потужністю 115 кВт/156 к.с. та крутним моментом 230 Нм. Цей двигун виконує функцію генератора для заряджання літій-залізо-фосфатної акумуляторної батареї місткістю 40,2 кВт-год.
У рух седан наводиться двомоторною установкою. Попереду встановлений двигун на 122 кВт/166 к.с., а ззаду – 252 кВт/343 к.с. Сумарна потужність тандему – 374 кВт/509 л. Кожен електромотор відповідає за привод своєї пари коліс. За даними виробника, седан L7 здатний розганятися від 0 до 100 км/год за 5,9 секунди і розвивати максимальну швидкість 200 км/год. Ба більше, він має вражаючий запас ходу 1400 км, включаючи 302 км – на електротязі. А середня витрата палива становить лише 0,5 літра на 100 км.
У перспективі Buick планує запропонувати повністю електричну версію Electra L7. Вона отримає акумулятори CATL та електричну архітектуру на 900 В, що забезпечить підтримку надшвидкої зарядки. За попередніми оцінками, система зможе збільшити запас ходу до 350 км всього за 10 хвилин, що значно скоротить час простою в далеких поїздках.
Ціна Electra L7 у Китаї складе близько 300 тисяч юанів ($41800). Як і інші моделі Electra, седан L7 поки буде продаватися тільки в Китаї. Виробництво буде здійснюватись на заводі спільного підприємства SAIC-GM в Вухані.
З 1998 року Buick продав у Китаї понад 10 мільйонів автомобілів. Модельний ряд Buick для місцевого ринку пропонує широкий вибір моделей, включаючи 4 позашляховики, 4 седани, хетчбек і кілька мінівенів.
