Цей Mustang Mach-E доводить, що електробатареї служать набагато довше, ніж очікувалося
Цей Mustang Mach-E доводить, що електробатареї служать набагато довше, ніж очікувалося

Цей Mustang Mach-E доводить, що електробатареї служать набагато довше, ніж очікувалося

За останні три роки Девід Бленкл проїхав на своєму Mustang Mach-E понад 250 000 миль (403 000 км). Це є вагомим доказом того, що електромобілі можуть бути такими ж надійними, як і традиційні автомобілі з ДВЗ.Бленкл працює приватним водієм у Санта-Круз, Каліфорнія, і щодня проводить по 12 годин за кермом свого Mach-E Premium. Він не лише надає платні послуги, але й безкоштовно підвозить ветеранів та їхні родини до лікарень або національних цвинтарів. За весь цей час його електромобіль не мав серйозних поломок.За словами Ford, акумулятор Mustang Mach-E розрахований на мінімум 10 років експлуатації. Незважаючи на пробіг понад 250 000 миль, авто Бленкла все ще може проїхати до 290 миль (467 км) на одному заряді. Більшість зарядок він робить вдома вночі, щоб економити на тарифах, але іноді користується і публічними швидкими зарядними станціями.Як і будь-який автомобіль з таким пробігом, Mach-E потребує технічного обслуговування, але воно набагато простіше та дешевше, ніж у авто з ДВЗ. Основними процедурами для Бленкла є ротація шин, огляди та заміна салонних фільтрів. Завдяки рекуперативному гальмуванню, навіть оригінальні гальмівні колодки ще не вимагали заміни.Для збереження акумулятора Бленкл зазвичай обмежує заряд до 90%, що є стандартною рекомендацією виробників для повсякденного використання. Ця звичка разом із регулярними зарядками допомагає підтримувати авто в ідеальному стані, незважаючи на інтенсивне використання.Історія Бленкла демонструє, що сучасні електромобілі можуть бути надійними та довговічними, навіть при екстремальних навантаженнях. Його досвід також підтверджує, що правильне обслуговування та дотримання рекомендацій виробника можуть значно подовжити термін служби електрокара.

Джерело матеріала
loader
loader