/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F137%2F60b59ca51e01a96610a1ea30bd5efb8f.jpg)
Porsche в заручниках: Білл Гейтс 13 років щодня платив по $28 за авто своєї мрії, яким не міг користуватися
Білл Гейтс завжди захоплювався автомобілями. Він не визнавав ідеї їздити з водієм — за кермом йому подобалося бути особисто. Особливо він любив Porsche. Улюбленцем став Porsche 959, який Гейтс привіз до США ще у 1988 році, попри те, що авто не відповідало вимогам щодо викидів та безпеки, які тоді діяли.
Автомобіль Porsche 959 Komfort був технічним проривом: 2,85-літровий опозитний мотор із двома турбінами, повний привід, електронно керована підвіска. І все це в легкому та надзвичайно швидкому кузові. На той час це був найшвидший серійний автомобіль, допущений до доріг загального користування.
Авто було ще й дуже рідкісним: Porsche випустила лише 337 екземплярів. І Гейтс не зміг втриматись. Він купив машину, знаючи, що вона не відповідає вимогам Агентства з охорони довкілля США (EPA), а також стандартам безпеки Адміністрації з безпеки дорожнього руху (NHTSA).
У результаті машину затримали в порту Сіетла. На щастя, її не знищили, але й не дозволили ввезти в країну. Вона лишалася на складі. Гейтсу довелося платити по $28 щодня за зберігання авто, і він платив. Щодня. Протягом 13 років.
У підсумку, сума перевищила $133 тис., це вже була більш як половина вартості самого автомобіля (тоді Porsche 959 коштував близько $225 тис.). Але Гейтс не відмовився — він дочекався.
13 серпня 1999 року у США набрала чинності федеральна поправка Show and Display. Вона дозволила ввозити до країни автомобілі, що мають історичну або технічну цінність, навіть якщо вони не відповідають стандартам безпеки й викидів. Але з обмеженням: їх дозволено використовувати не більше ніж 2500 миль (4 тис. км) на рік, і переважно для виставок або колекцій.
У 2001 році, після 13 років очікування і $133 тис. штрафів, Білл Гейтс нарешті забрав свою Porsche 959 додому.
Сьогодні такі машини — мрія колекціонера. Їхня ринкова вартість доходить до $1,5 млн. Історія Гейтса — не лише про авто, а й про впертість, любов до технологій і здатність чекати, коли справді того варто.
Джерело: autoevolution


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2Fafdcbeaf-f33b-4cc7-ba09-607beea3da83.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F831e8fc2-091f-429a-a89a-8f5a09ea1eb8.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ff5a8a01cf1f28e4da5b61d4f3f6e28cc.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2Ffd5bff71feab22271ea4aa1f02141ace.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F0a13c65e7193955d51e3f7ab516d2373.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F172da505b7fe26b41321816b6ee744d7.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F1bdfd350d159d750ac4de7cb5c66f916.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F8432676f17dd402a0f8e2846cb283969.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F28a3d690bf94584c746c29359b3422d0.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fcb2baf0e3ab0083677224a3ab3a8500b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F15%2F7c0d884cb147c5114cdede2e2affda68.jpg)