Один із найкращих автомобілів BMW серії М ледь не отримав двигун V6
Один із найкращих автомобілів BMW серії М ледь не отримав двигун V6

Один із найкращих автомобілів BMW серії М ледь не отримав двигун V6

E39 M5 вважається однією з найкращих моделей BMW за всю історію. Його врівноважені пропорції, атмосферний V8 і стриманий дизайн отримали визнання навіть через десятиліття після дебюту. Проте мало хто знає, що цей автомобіль міг отримати зовсім інший двигун.Під час розробки серйозно обговорювалися варіанти з турбованим рядним шестициліндром або навіть V6. Однак ці ідеї так і не були реалізовані через технічні та фінансові обмеження.У 50-річній ретроспективі BMW розкрила деталі розробки E39 M5. Тодішній керівник підрозділу M Карлгайнц Кальбфель віддавав перевагу рядним шестициліндрам, вважаючи їх “серцем BMW”.Інженери стикнулися з проблемою: старий 3.8-літровий S38 досяг межі розвитку, а створення нового потужного шестициліндра вимагало занадто багато часу та коштів для невеликого тиражу авто.У результаті BMW вирішила модернізувати V8 M62, збільшивши робочий об’єм, додавши нову систему впуску та підвищивши оберти. Так народився S62 – один з найкращих двигунів в історії бренду.Цей двигун став однією з головних причин успіху E39 M5, забезпечивши плавну, лінійну подачу потужності, яка визначила характер моделі. Навіть сьогодні цей автомобіль залишається еталоном для спортивних седанів.Цікаво, що рішення про використання V8 було прийняте під тиском часу – затримки в розробці вже становили два роки, і подальші відкладення зробили б проект збитковим. Історичний приклад того, як технічні обмеження іноді призводять до несподівано вдалих рішень.

Джерело матеріала
loader