/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F53%2F3e583768a78dc77d1534d89dabe12d70.jpg)
Дешеві і прослужать 20 років: у виробництво надійдуть інноваційні батареї для електрокарів
Найбільший у світі виробник батарей для електрокарів CATL готується випускати натрієві акумулятори. Вони будуть дешевшими та безпечнішими, аніж літієві батареї, а також не розряджатимуться в мороз.
Натрій-іонні батареї CATL надійдуть у масове виробництво із 2027 року і будуть призначені, передусім, для бюджетних електромобілів. Про це повідомляє сайт Motor.es.
Нові натрієві батареї ідеально підходять для доступних електрокарів через свою невисоку ціну. Запасів натрію у світі приблизно в 1000 разів більше, аніж літію, тому собівартість таких акумуляторів значно нижче.
До того ж, натрієві батареї безпечніші, адже не горять, як літієві. Вони приблизно вдвічі довговічніші – розраховані на 4000 циклів зарядки-розрядки, що відповідає пробігу в понад мільйон кілометрів чи понад 20 рокам експлуатації. А ще натрій-іонні батареї не втрачають заряд навіть у мороз -40 градусів.
Утім, нові батареї мають один суттєвий недолік – низьку густину енергії. Через це поки що вони не здатні забезпечити великий запас ходу електрокара.
Важливо Завидна надійність: електрокросовер Ford без проблем проїхав 400 000 км за три роки (фото)Із цієї причини CATL поки випускає натрієві батареї для комплектів резервного живлення для промисловості і приватних будинків. Над ними працюють і до 2027 року планують збільшити густину енергії до рівня літій-залізо-фосфатних (LFP) батарей.
Раніше Фокус розповідав, що новий електромобіль MG стане першою масовою моделлю з твердотільною батареєю.
Також ми розповідали про кращі електрокросовери 2025 року.

