Smellmaxxing розбушувався: західна молодь витрачає шалені тисячі доларів на колекції парфумів
Smellmaxxing розбушувався: західна молодь витрачає шалені тисячі доларів на колекції парфумів

Smellmaxxing розбушувався: західна молодь витрачає шалені тисячі доларів на колекції парфумів

Цей рух зародився у тіктоці та відбиває зростання інтересу до чоловічого догляду за собою та прагнення виражати індивідуальність. 24 Канал завдяки RNZ розповість про це докладніше.

Тікток і парфуми: чому підлітки витрачають стільки грошей на аромати?

Завдяки соціальним мережам молоді люди, такі як 17-річний Ван МакКорт із Нової Зеландії, збирають колекції парфумів, які дійсно вражають. А ще й залюбки діляться знаннями про них.

МакКорт лише старшокласник, але вже має колекцію з 25 флаконів на 5000 доларів. Серед них, напрклад, два аромати Louis Vuitton по 500 доларів кожен.

Хлопець почав із популярного Y від Yves Saint Laurent, а тепер віддає перевагу нішевим брендам, як-от Guerlain і Maison Francis Kurkdjian. Його улюблений аромат – Vibrato від Sospiro з нотами лимона та лайма.

колекція парфумівКолекція парфумів старшокласника Вана МакКорта на 5000 доларів / Фото RNZ

Як Ван заробляє на свою пристрасть? А перепродаючи парфуми та працюючи неповний день. Зауважмо, що він не один такий фанат тренду smellmaxxing навіть серед своїх друзів.

Загалом у тіктоці smellmaxxing процвітаєзавдяки інфлюенсерам із сотнями тисяч підписників, які діляться детальними оглядами парфумів. Вони обговорюють, які аромати варто наносити щедро, які економно, які подобаються чи не подобаються жінкам тощо.

21-річний студент Раян з Окленда маж колекцію на 1000 доларів, і для нього smellmaxxing – це спосіб почуватися впевненіше та чистіше, а не лише приваблювати когось. І він, як багато інших молодих людей на Заході, приходить до парфумерних студій вже зі знаннями про бренди та ноти.

Ба й глобальна індустрія чоловічих парфумів зростає і, за прогнозами, досягне 80 мільярдів доларів до 2031 року. А smellmaxxing, частина ширшого руху looksmaxxing, підкреслює зміну уявлень про маскулінність, де догляд за собою є нормою.

Джерело матеріала
loader
loader