/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F9297086e14076553f43a5f33e9c337e9.png)
Новий BMW iX3 на третину складається із перероблених матеріалів
Компанія BMW у своїй першій моделі на платформі Neue Klasse вирішила зробити акцент на екологічності. Вона використала майже 33% матеріалів вторинної переробки.
Баварський виробник стверджує, що матеріали вторинної переробки використовували в iX3 скрізь, де це було можливо. Наприклад, для створення оздоблення салону моделі використовували ПЕТ-волокна, в тому числі нитки з колишніх у вживанні пластикових пляшок. В обробці моторного відсіку використані матеріали з морського пластику (канати, рибальські мережі та інше сміття). Колеса на 70% складаються з переробленого алюмінію, 80% алюмінію в підвісці теж мають вторинне походження.
Також в компанії відзначили, що ключові елементи акумуляторної системи, а саме аноди, катоди і самі осередки, на 50% вироблені з використанням вторинних джерел нікелю, літію та кобальту. Ще для їх переробки використовували відновлювані джерела енергії. У цілому викиди CO2 в ланцюжку поставок скоротилися на 35%.
За розрахунками BMW, новий iX3 компенсує вуглецевий слід, накопичений в процесі виробництва, після перших 21 500 км пробігу. Тобто менш ніж через рік використання. Погодьтеся, звучить дуже заманливо. Чекати новинку залишилося не довго. Виробництво BMW iX3 почнеться в кінці 2025 року, а його поставки незабаром після цього.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F08256a2d733e44575b547c70a5c9fe43.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fc69b794584e362f8c8e9bc36c9c94ddb.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2Fa911d66cf86d9d80ba1ad4d334d8ab56.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F103%2F23ba061c9e9f062aeeec64be9916e0e1.png)

