У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault
У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault

У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault

У ході жорстоких російських обстрілів на Київщині був неабияк пошкоджений один із найкрасивіших французьких автомобілів 80-х – тридверний ліфтбек Renault Fuego. Як видно на фото, Renault Fuego представлений в цікавій версії – з розсувним дахом.

На жаль, уламками було знищено оригінальну кришку багажника у вигляді цілісного панорамного скла. Знайти таку для заміни, як і інші запчастини, буде непросто. Проте шанси все ж таки є.

У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault - Фото 1

Машину 1982 року випуску з 1,6-літровим бензиновим двигуном взялися відреставрувати в Old Car Service. Після цього вона займе гідне місце у експозиції столичного технічного музею «Колеса Історії».

У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault - Фото 2

Renault Fuego був побудований на cпільній платформі з Renault 18. Над дизайном працювали Мішель Жарден та Франсуа Лампрейей, причому під керівництвом легендарного Роберта Опрона. Машина вийшла не лише гарною на вигляд. Продування в аеродинамічній трубі показало відмінні результати – Cx 0,32 – 0,35.

На вересень 1982 року Fuego вважався найшвидшим дизельним автомобілем у світі – з 2,1-літровим двигуном 110 к. с. він розвивав 180 км/год. На машину пропонувалися і бензинові мотори: 1,4 л і 1,6 л – у 63 та  96 к. с. відповідно. Топовий був варіант Turbo – з бензиновим агрегатом 1,6 л потужністю 132 к. с.

У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault - Фото 3

Renault Fuego став першим автомобілем, на якому з’явилися такі інноваційні для свого часу рішення, як центральний замок з дистанційним керуванням, а також пульт керування магнітолою на кермі. Renault Fuego вироблявся в Європі з 1980 до 1986 року, а на заводі в Аргентині – по 1992 рік. Усього було виготовлено 265 367 автомобілів.

У Києві взялися за реставрацію знакового купе Renault - Фото 4

Джерело матеріала
loader
loader