/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F45%2F1a1df38c7dad9581023dd85ec1f74c87.png)
С больной головы на здоровую: глава УЗ хотел потролить Филармонию, но нарвался на хейт
Эта "шутка" вызвала волну критики, а пользователи соцсети провели параллели между проблемами филармонии и качеством услуг перевозчика.
Голова правління "Укрзалізниці", яка останнім часом чи не щотижня потрапляє у скандали, в одному зі своїх постів у Facebook досить своєрідно звернув увагу на проблему із квитками на концерт хору "Гомін" в Київській філармонії. Однак його іронічний допис викликав більше негативних емоцій, ніж підтримки, і призвів до хвилі критики.
У своєму дописі Олександр Перцовський зокрема "пожартував", що Філармонії варто було б подбати про попит заздалегідь і нашвидкуруч добудувати кілька поверхів додатково. В мережі сприйняли цей випад неоднозначно.
Попри ввічливий тон і тепло до хору й філармонії в кінці повідомлення, користувачі соцмереж побачили в цьому дописі критику і намагання потролити культурну установу. Ця ситуація викликала резонанс, оскільки тема культурної установи та залізничного перевізника досить віддалені. Замість легкого гумору, публікація внесла напруження та викликала негативні реакції.
Особливо цікаво, що в коментарях читачі провели пряму аналогію між ситуацією з квитками в Київській філармонії та якістю послуг самої "Укрзалізниці", натякаючи на аналогічні "баги" з організацією, сервісом і проблемами, з якими регулярно стикаються пасажири залізничного перевізника.
Що це за хор
Під роздачу у дописі випадково потрапив і музичний колектив. Це львівський муніципальний хор "Гомін", художнім керівником і солістом якого є Вадим Яценко. Він особливо вплинув на творче відродження колективу, надаючи йому нового імпульсу і харизми.
Хор "Гомін" активно гастролює Україною і світом, його виступи збирають переповнені зали, а попит на квитки настільки високий, що вони розходяться за лічені години. За останній час хор перетворився на одну з найуспішніших і найулюбленіших хорових колективів країни, популяризуючи українську культуру як унікальний музичний бренд.

