Організатори "Євробачення" презентували новий логотип до 70-річчя конкурсу
Організатори "Євробачення" презентували новий логотип до 70-річчя конкурсу, який відбудеться у травні 2026 року в Австрії. Про це повідомляється на офіційному сайті "Євробачення".
Новий логотип був спрощений до єдиного унікального знака з одним впізнаваним елементом у центрі - "серцем Євробачення". Воно складається з 70 шарів, по одному за кожний рік існування конкурсу. За словами команди, логотип та айдентика були розроблені, щоб зробити бренд "Євробачення" помітнішим на цифрових платформах, об'єднати всі проєкти в одному просторі та захистити бренд на глобальному рівні для членів Європейського мовного союзу, оскільки конкурс продовжує залучати нову аудиторію по всьому світу.
"Серце-хамелеон" - своєрідний компас, який вбиратиме культурні впливи, музику та рухи артистів, а також адаптуватиметься під кожну приймаючу країну-господаря конкурсу, індивідуальність виконавця або певну тему номера.
- Конкурс "Євробачення" завжди був пов'язаний з еволюцією – музичною, культурною та творчою. Це оновлення вшановує 70 дивовижних років і водночас просуває бренд у захоплююче майбутнє. Воно сміливе, грайливе та сповнене душевності - як і сам конкурс. Ми дуже пишаємося тим, що можемо уявити його світу, - наголосив директор конкурсу Мартін Грін.
Місце проведення конкурсу організатори оголосять у середу, 20 серпня.
Фінал "Євробачення-2025" відбувся у травні у швейцарському Базелі. Перемогу здобув австрійський співак JJ із піснею Wasted Love. Український гурт Ziferbla посів 9-е місце.

