/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F46b5aec003caa859eedee6e2940cd5ce.jpg)
У "Євробачення" з'явився новий логотип та графічний елемент
"Євробачення" / © t.me/suspilne_eurovision_ukraine
Міжнародний пісенний конкурс «Євробачення» презентує оновлений логотип до 70 річниці.
Нове серце складається з 70 шарів, по одному за кожен рік існування «Євробачення», символізуючи різноманіття музики, культури та незабутніх моментів конкурсу. Цей елемент адаптуватиметься під ідентичність країни-господарки, особливості виконавця або певну тему, але завжди залишатиметься серцем конкурсу.
Логотип зазнав спрощення та отримав єдину, впізнавану марку, залишивши в центрі легендарне серце «Євробачення». Оновлення робить бренд більш сучасним та дружнім для цифрових платформ, об’єднує всі проєкти конкурсу під одним стилем і захищає бренд у глобальному масштабі.
«Євробачення завжди розвивається музично, культурно та креативно. Це оновлення шанує 70 неймовірних років та готує бренд до захопливого майбутнього. Воно сміливе, грайливе та повне серця — як і сам конкурс», — прокоментував оновлення Мартін Грін, директор «Євробачення».
Перша демонстрація оновленого логотипу відбулася вже зараз, а до «Євробачення-2026», яке відбудеться в Австрії, глядачі побачать ще більше нових графічних рішень.

