Nissan Altima отримала елітний вигляд та інноваційні технології
Nissan Altima отримала елітний вигляд та інноваційні технології

Nissan Altima отримала елітний вигляд та інноваційні технології

Оновлення: Ми додали свіжі фотографії рестайлінгового седана від Dongfeng Nissan, разом із підтвердженням, що він отримає назву Teana Plus.Nissan Altima може мати невизначене майбутнє в Північній Америці, але його китайський відповідник поки нікуди не збирається. Відомий як Teana на заморських ринках, він виробляється спільним підприємством Nissan з Dongfeng і незабаром отримає ще один рестайлінг. Teana Plus запозичує стилістичні елементи у новіших електрифікованих седанів бренду і очікується, що з’явиться на дорогах до кінця року.Фотографії та попередні специфікації седана нещодавно з’явилися на сайті Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, пропонуючи чіткий погляд на те, що чекає напереді. Через кілька днів Dongfeng Nissan опублікував перші офіційні зображення, підтвердивши, що оновлена модель отримає назву Teana Plus.Найпомітнішим оновленням є передня частина. Перероблена передня частина має темніші світлодіодні фари в парі з ширшою решіткою радіатора, яка включає нові денні ходові вогні та більш витончений візерунок. Під нею бампер отримує ширший нижній повітрозабір, що нагадує стилістику, використану на новіших седанах N6 і N7. Ці зміни, ймовірно, мають на меті модернізувати Teana з двигуном внутрішнього згоряння, одночасно створюючи візуальну гармонію з новою електрифікованою лінійкою Nissan.З боків силует залишається майже незмінним, хоча нові дизайни легкосплавних дисків освіжають вигляд. Один варіант також має опцію двохтонного фарбування з контрастною верхньою секцією, що надає автомобілю більш вишуканого вигляду.Ззаду модель отримує затемнений повнорозмірний кластер для світлодіодних задніх ліхтарів з підсвічуваним написом Nissan посередині, що нагадує електрифіковані N6 і N7. Кришка багажника та задній бампер отримали чистіший дизайн, а вихлопні труби більше не видно.Nissan’s Altima Twin Gets Premium Looks And Modern TechЗавдяки переробленим елементам, довжина седана збільшилася на 14 мм (0,6 дюйма), досягнувши 4920 мм (193,7 дюйма). Ширина, висота та колісна база залишаються незмінними, включаючи відстань між осями 2825 мм (111,2 дюйма). Nissan також представив нові дизайни для легкосплавних коліс діаметром до 19 дюймів.Зображення інтер’єру ще не опубліковані, але очікується, що салон отримає оновлену приладову панель з новим цифровим щитком приладів та оновленими технологічними функціями, щоб Teana залишався конкурентоспроможним у своєму сегменті.Teana Plus оснащується тим самим турбованим 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном потужністю 240 к.с. (179 кВт / 243 к.с.). Двигун поєднується з передніми колесами через Xtronic CVT з вісьмома імітованими передачами.Цікаво, що в регуляторних файлах також згадується нова базова силова установка потужністю 142 к.с. (106 кВт / 144 к.с.), що нижче за потужність нинішнього атмосферного 2,0-літрового двигуна в 154 к.с. (115 кВт / 156 к.с.). Причина такого зниження залишається незрозумілою, але ймовірно, що він буде встановлений на звичайний Teana, а не на Teana Plus.Очікується, що Nissan Teana Plus 2026 року вийде на ринок Китаю в четвертому кварталі 2025 року. Поточна модель зараз коштує від 179 800 юанів (25 000 доларів) до 239 800 юанів (33 400 доларів) і, найімовірніше, залишиться у продажу разом із переробленим відповідником.Що стосується американської версії Altima, нинішнє покоління було представлено в 2018 році та отримало рестайлінг у 2022 році. Друге оновлення могло б допомогти продовжити його життя на ринку ще на кілька років, особливо враховуючи, що моделі з двигунами внутрішнього згоряння отримують певну відстрочку за адміністрації Трампа. Тим не менш, чутки про можливе припинення виробництва Altima не зникли.Якщо оновлена версія все ж з’явиться, неясно, чи вона запозичить якісь стилістичні елементи у китайського Teana Plus, чи продовжить слідувати дещо окремому дизайнерському шляху, як це видно з поточних регіональних варіацій.Ці зміни вказують на те, що Nissan продовжує інвестувати в традиційні седани на ключових ринках, таких як Китай, навіть коли глобальна автомобільна промисловість зміщується до електромобілів. Оновлення Teana Plus можуть служити тестом для потенційних майбутніх оновлень Altima в інших регіонах, особливо якщо споживацький попит на седани з двигунами внутрішнього згоряння залишається стабільним. Різниця в стратегіях для різних ринків підкреслює складність глобального автомобільного бізнесу, де локальні уподобання та нормативні вимоги можуть значно впливати на продуктові лінійки.
Джерело матеріала
loader
loader