Європейська експансія Xiaomi може створити серйозні труднощі для Tesla
Європейська експансія Xiaomi може створити серйозні труднощі для Tesla

Європейська експансія Xiaomi може створити серйозні труднощі для Tesla

Китайська компанія Xiaomi планує вийти на європейський ринок електромобілів до 2027 року, де зможе конкурувати з такими гігантами, як Tesla та BYD. Керівництво компанії очікує, що автомобільний підрозділ стане прибутковим вже до кінця цього року. Для розвитку європейського центру досліджень і розробок до команди Xiaomi приєдналися ветерани BMW та Formula 1.Вихід Xiaomi на автомобільний ринок став справжнім відкриттям. Менше двох років тому компанія ще не виробляла жодного серійного автомобіля, а тепер вона випускає надзвичайно популярні седан SU7 та позашляховик YU7, які отримали схвальні відгуки як від власників, так і від експертів. У 2027 році Xiaomi планує конкурувати не лише в Китаї, але й за його межами.Компанія давно розглядала можливість міжнародного розширення, але тримала в секреті конкретні ринки. Проте під час недавньої конференції щодо результатів президент Xiaomi Лу Вейбін заявив, що виробник спершу планує увійти на європейський ринок до 2027 року та змагатися з такими брендами, як BYD і Tesla.Успіх Xiaomi в автомобільній галузі забезпечила сильна динаміка на внутрішньому ринку. Лише в другому кварталі 2025 року компанія поставила 81 302 транспортних засоби, а за підсумками першого півріччя ця цифра сягнула 157 000. Зі збільшенням виробництва YU7 очікується подальше зростання поставок, хоча деякі клієнти вже стикаються із затримками понад рік.Незважаючи на швидкі темпи продажів, автомобільний бізнес технологічного гіганта зазнав збитків у розмірі близько 300 мільйонів юанів (41 мільйон доларів) в останньому кварталі. Однак співзасновник Лей Цзюнь нещодавно заявив, що автомобільний підрозділ Xiaomi стане прибутковим у другій половині 2025 року.Раніше цього року стало відомо, що Xiaomi набирає персонал для нового європейського центру досліджень і розробок. Серед ключових призначень — Рудольф Діттріх, який раніше працював у BMW, а також у командах Formula 1 Williams та Sauber. Крім нього, до команди приєдналися колишні співробітники BMW Дузан Сарач та інженер Янніс Геллвіг.Поки що невідомо, яка модель Xiaomi першою з’явиться в Європі, але найімовірніше, компанія планує продавати в регіоні як SU7, так і YU7. Також ведеться активна робота над третьою моделлю, відомою під назвою YU9. Це буде великий позашляховик з гібридною силовою установкою, що включає 1,5-літровий турбодвигун та два електромотори.Вихід Xiaomi на європейський ринок може суттєво вплинути на конкурентне середовище, особливо для таких виробників, як Tesla, які зараз домінують у сегменті електромобілів. Швидке масштабування, технологічні інновації та агресивна цінова політика роблять Xiaomi серйозним гравцем. Успіх компанії в Китаї вже демонструє, що вона здатна швидко адаптуватися до вимог ринку та пропонувати продукти, що користуються попитом. Європейські споживачі, ймовірно, оцінять поєднання сучасного дизайну, передових технологій та доступної ціни, що робить майбутній вихід Xiaomi на цей ринок однією з найцікавіших подій в автомобільній індустрії наступних років.

Джерело матеріала
loader
loader