Rimac сумнівається в реальній потужності YangWang U9 Track Edition
Rimac сумнівається в реальній потужності YangWang U9 Track Edition

Rimac сумнівається в реальній потужності YangWang U9 Track Edition

Очільник Rimac Automobili Мате Римац висловив серйозні сумніви щодо заявленої потужності китайського гіперкара YangWang U9 Track Edition. Автомобілю приписують рекордні 2 977 кінських сил — на 870 сил більше, ніж у Rimac Nevera R. Проте, за словами Рімаца, такі цифри можуть бути результатом неправильного тлумачення технічних даних.Римац підкреслив, що більшість сучасних китайських електромобілів працюють на літій-залізо-фосфатних (LFP) акумуляторах, які навряд чи здатні короткочасно забезпечити потрібний струм для досягнення таких показників. Для порівняння, Nevera R з найсучаснішими батареями обмежена приблизно 2 107 кінськими силами. Навіть якщо батарея здатна дати більший імпульс, вся силова установка має бути розрахована на такі навантаження.Ще один фактор, який заважає реалізувати заявлену потужність, — це контакт автомобіля з дорогою. Римац зазначив, що Nevera R вже дісталася межі можливостей кращих дорожніх шин, і сумнівається, що шини YangWang U9 витримають навіть близькі до цього навантаження.Офіційні дані китайського Мінпромторгу вказують, що кожен із чотирьох електромоторів U9 розвиває 744 кінські сили. Проте підтверджень того, що всі двигуни здатні працювати на таких пікових значеннях одночасно, поки немає.Цікаво спостерігати, чи YangWang дійсно зможе перевершити європейських гігантів електричної індустрії, або цей рекорд залишиться лише на папері.

Теги за темою
авто
Джерело матеріала
loader
loader