Кабмін унормував використання сервісу електронної черги в ТЦК
Кабмін унормував використання сервісу електронної черги в ТЦК

Кабмін унормував використання сервісу електронної черги в ТЦК


Шмигаль нагадав, що електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі, а тепер стає постійним сервісом.

Уряд на засіданні  унормував використання сервісу електронної черги в територіальних центрах комплектування та соціальної підтримки в середу, 20 серпня. Про це міністр оборони Денис Шмигаль на своєму Telegram-каналі.

Урядовець нагадав, що електронна черга з травня 2024 року працювала в тестовому режимі. Тепер же вона стає постійним важливим сервісом, яким можуть скористатися військовозобов’язані, військовослужбовці та їхні рідні.

“Таким чином реалізуємо наші ключові пріоритети: людиноцентричність, цифровізація процесів, вільна взаємодія держави та громадян, зручні послуги. Прибираємо “живі” черги під центрами комплектування, посилюємо безпеку, пришвидшуємо та впорядковуємо процедури прийому громадян”, – наголосив Шмигаль.

Команда Міноборони одночасно працює над переведенням у “цифру” якнайбільше послуг і формуванням екосистеми Електронного ТЦК, який функціонуватиме в онлайн-режимі.

Як відомо, Міністерство оборони на початку серпня запустило бета-тестування нової послуги в застосунку Резерв+ – сплати штрафів за неприбуття за повісткою.



Теги за темою
Україна Кабмін Міноборони
Джерело матеріала
loader
loader