/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F434%2F3f194c0528d24dd8942a89bb84ffa8ec.jpg)
Microsoft анонсувала оновлення, про яке мріяли всі геймери: подробиці
Компанія Microsoft заявила, що працює над вирішенням однієї з головних проблем для гравців на ПК - необхідності компіляції шейдерів. У вересні буде випущено AgilitySDK, який дасть змогу скоротити час від завантаження до початку гри до 85%.
Про це повідомляє РБК-Україна з посиланням на технологічний сайт PCWorld.
Що відомо
На консолях Xbox або інших платформах гравці, ймовірно, навіть не знають, про що йдеться. Річ у тім, що шейдери - інструкції для рендерингу пікселів у процесі обробки графіки - оптимізуються під конкретне обладнання.
Гра для Xbox "знає", що знаходиться у вашій консолі, а шейдери для ПК повинні бути оптимізовані під кожну конфігурацію, включно з грою, відеокартою і драйвером.
Компіляція шейдерів вимагає часу і відбувається на екрані завантаження гри. Хоча інструкції потім зберігаються на ПК, гравець все одно змушений чекати перед початком гри.
Microsoft додає цю можливість у ROG Xbox Ally і Ally X: оскільки конфігурації фіксовані, шейдери можна завантажувати разом з грою. Компанія називає це "розширеною доставкою шейдерів".
Microsoft планує поширити цю технологію на "низку пристроїв", імовірно охоплюючи ринок ПК загалом.
Як стандартні шейдери економлять час
Компанія збирає дані шейдерів у стандартизованому форматі State Object Database (SODB). Спільно з ключовими партнерами по залізу Microsoft розділила компілятор шейдерів і графічний драйвер, об'єднавши дані SODB з хмарним компілятором для створення Precompiled Shader Database (PSDB). Ця база буде завантажуватися разом з грою, даючи змогу запускати потрібні шейдери відразу.
"Тепер під час першого запуску гри всі необхідні шейдери вже будуть доступні в кеші Windows, і компіляція на ігровому пристрої не буде потрібна. Якщо пристрій оновить драйвер, ми автоматично оновимо кеш шейдерів", - пояснили в Microsoft.
Наразі функція доступна тільки в магазині Xbox, застосунку Xbox для ПК і на процесорах AMD, які використовуються у двох пристроях Asus ROG Ally. У майбутньому AgilitySDK стане доступний іншим магазинам і розробникам ігор, включно з уже випущеними проектами.
Microsoft зазначає, що "розширена доставка шейдерів" вирішує одну з найбільш дратівливих проблем ПК-геймерів: довге завантаження і додатковий час на компіляцію шейдерів. Консолі виграють завдяки миттєвому ввімкненню і запуску гри, і Microsoft хоче дати ПК гравцям такий самий досвід.

