Стало відомо, скільки могла отримувати Каменських за рекламу «Золотого Віку»
Стало відомо, скільки могла отримувати Каменських за рекламу «Золотого Віку»

Стало відомо, скільки могла отримувати Каменських за рекламу «Золотого Віку»

Популярна українська співачка Настя Каменських могла заробляти на співпраці з ювелірним брендом «Золотий Вік» близько одного мільйона доларів на рік. Таку суму назвало видання Forbes.

Про великі заробітки медіа розповіли співрозмовники з музичного й ювелірного ринку України. Виконавиця втратила значну частину доходу після того, як «Золотий Вік» розірвав із нею співпрацю. Сама компанія не розкриває суму контракту з артисткою. 

«Це абсолютно реалістична цифра. Інфлюенсерка втратила дуже багато грошей», – розповіла співрозмовниця Forbes.

Зазначимо, що нещодавно Каменських їздила в тур американськими містами, де виконувала свої російськомовні хіти. Під час одного з концертів співачка заявила, що мова не має значення, найважливіше – це любов.

«Неважливо, якого кольору в тебе шкіра, неважливо, якою мовою ти говориш. Є одна мова, яку розуміє весь світ, – любов. Найголовніше почуття у світі. Правда, Маямі?» – заявила співачка.

Це викликало обурення в українців на тлі повномасштабної війни, розпочатої Росією. Користувачі мережі нагадали виконавиці, що ворог свідомо знищує все українське і вбиває людей, тож її висловлювання є недоречним. Після цього ювелірний бренд «Золотий Вік» повідомив про завершення співпраці з Каменських, підкреслюючи власні цінності та принципи.

«Опираючись на цінності та принципи компанії «Золотий Вік», ми прийняли рішення достроково завершити рекламну кампанію зі співачкою NK (Настею Каменських), яка була обличчям бренду з 2021 року» – написали представники бренду.

Команда співачки подякувала ювелірному бренду за співпрацю та відзначила його лідерські позиції в Україні. У пресслужбі Каменських розповіли, що далі працюватимуть над новими проєктами.

«Золотий Вік» – сильна, відповідальна, професійна українська компанія, один із лідерів ринку. Рішення компанії співачка повністю підтримує і щиро вдячна за співпрацю з брендом, яка була для неї наповнена щирістю і змістом. Питання співпраці вирішено. Настав час іти до нових проєктів і звершень власним шляхом», - йшлося у заяві пресслужби артистки.

 

Фото: «Золотий Вік», retailplatforma.com, з інстаграм-сторінки Насті Каменських

Джерело матеріала
loader